Astrid E. Saltveit Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Signe maten - alt skal læres.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Imponert over kvaliteten på dette bildet. Det er ikke alle bilder som tåler å bli blåst opp, men her er det klart og fint når jeg ser bilde i stort format. (Selv om ikke det er fullformat) Jeg ville kuttet bort det ufokuserte område nederst i bildet. Jeg opplever det som forstyrrende - uten at jeg behøver å ha rett Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Imponert over kvaliteten på dette bildet. Det er ikke alle bilder som tåler å bli blåst opp, men her er det klart og fint når jeg ser bilde i stort format. (Selv om ikke det er fullformat) Jeg ville kuttet bort det ufokuserte område nederst i bildet. Jeg opplever det som forstyrrende - uten at jeg behøver å ha rett Takker så mye for kommentaren Jeg var inne på tanken å kutte i bunnen, men syntes det ble litt feil for kompen sin del...?... og det i venstre hjørne, som i grunnen er det som forstyrrer meg mest, det ville jeg uansett ikke bli kvitt... Men sånt kan alltid diskuteres og jeg sier takk for innspillet Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Herlig fanga øyeblikk og flott bilde Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Morsomt med ungene som har begynt å få noen hvite fjon. Ser at mor passer på. Fint bilde. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Artig bilde men ongene kom litt dårlig fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg