djheaven Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hei. Jeg har et merkelig problem med en Satadisk.. Skal prøve å forklare det. Jeg får ikke frem disken å eplorer, men under diskbehandlig ser jeg disken, ikke noe navn, og ikke viser den hvor stor disken er. Men ser at den står som disk Nr6, men for ikke gjort noe, utenom å gjøre om disken til standar disk, men da mister jeg alt av data på den.. Men jeg har lagt inn Acronis Disk Director 11 Home, der finenr jeg disken, og der for jeg gå inn å se hva som er på den, alt jeg har av mp3, og bilder ligger på den. Men, for ikke copiert, eller gjort noe som helt, bare gjøre om disken til standar. Som igjen vil gjøre at jeg mister alt.. Så, nå håper jeg at noen vet om en måte som gjør at jeg får tak i det som er på disken.. Og håer at dere forstår hva jeg menter Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Hvordan løste du problemet? Fisketur i bukta? Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Hvordan løste du problemet? Fisketur i bukta? Hehe, noe sånn. Skal prøve å forklare.. Jeg la inn Acronis Disk Director 11 Home. Der fant jeg disken, Så ga jeg disken et navn, og tok da å klonet disken, la dette over til en annen disk.. Men, som forventet, fikk jeg ikke tilgang til den nye klonete disken, til det, brukte jeg Get data back for NTFS. Der fant jeg filene, og fikk gjenopprettet de.. Når alt dette var gjort, var det bare å slette alt på gammle disken, og aktivisere disken igjen gjenom Acronis Disk Director 11 Home. Og da var alt ok, litt mye jobb. Men med flere tusen bilder, og hav av mp3, så var det godt å se at jeg fikk det til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå