Krismeko Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Middag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Men stakkaren har jo bare en fot Flott og skarpt bilde med fine farger Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Men stakkaren har jo bare en fot Flott og skarpt bilde med fine farger Ja, først trodde jeg han bare hadde dratt benet oppunder seg, men det kan nå jammen se ut som han har bare ett... Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg liker godt posituren her, med den flotte fangsten. Fargene er flotte og du kommer godt ut av det sterke lyset. Vet du forresten hvilken art dette er? Jeg tenkte først automatisk en ung kjøttmeis da jeg så det gule brystet med antydning til bryststripe, men det er det jo slett ikke. Har sjekka i fugleboka mi og det nærmeste jeg kommer der er en svarthodet gulerle som visstnok skal holde til i sør-øst-Europa...? Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Skarpt og flott med fangsten i munnen. Jeg la også merke til at den bare har en fot. God balanse. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Flott fanga herlige farger Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg liker godt posituren her, med den flotte fangsten. Fargene er flotte og du kommer godt ut av det sterke lyset. Vet du forresten hvilken art dette er? Jeg tenkte først automatisk en ung kjøttmeis da jeg så det gule brystet med antydning til bryststripe, men det er det jo slett ikke. Har sjekka i fugleboka mi og det nærmeste jeg kommer der er en svarthodet gulerle som visstnok skal holde til i sør-øst-Europa...? Tror det er en gulerle, men ikke helt sikker. Sjekka jeg også, på nett, fant bilde av gulerle, men syntes kanskje ikke den ligna helt på den heller. Sto iallfall at gulerla finnes i høyere strøk på østlandet, og dette bildet er tatt i Gausdal Vestfjell, ca 700 moh tipper jeg, så sånn sett kan det stemme Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg liker godt posituren her, med den flotte fangsten. Fargene er flotte og du kommer godt ut av det sterke lyset. Vet du forresten hvilken art dette er? Jeg tenkte først automatisk en ung kjøttmeis da jeg så det gule brystet med antydning til bryststripe, men det er det jo slett ikke. Har sjekka i fugleboka mi og det nærmeste jeg kommer der er en svarthodet gulerle som visstnok skal holde til i sør-øst-Europa...? Tror det er en gulerle, men ikke helt sikker. Sjekka jeg også, på nett, fant bilde av gulerle, men syntes kanskje ikke den ligna helt på den heller. Sto iallfall at gulerla finnes i høyere strøk på østlandet, og dette bildet er tatt i Gausdal Vestfjell, ca 700 moh tipper jeg, så sånn sett kan det stemme Nei, jeg synes heller ikke det ser ut som vanlig gulerle. Men jeg sjekka litt mer og fant en norsk type gulerle som heter såerle og den ligner veldig på din - har ikke øyenbrynsbånd og har blågrått hode. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Fint bilde av fugl og fangst.. Godt å se at også enfotinger kan greie seg godt i fugleverdenen. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Artig med middagsmaten, flott bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg