Torbjørn Jentoftsen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Fin gammel årgang dette...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kjepetøff denne gammle bilen, tøft utsnitt. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Bil fra min ungdom dette. Flott bilde og vinkel. Bakgrunnen kunne vel vært bedre, men står den der så står den der. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Husker jeg hadde en slik som lekebil da jeg var liten Utrolig godt vedlikeholdt og en bil fra den tiden en mann var en mann og en bil var en bil Selvsagt skulle jeg ønsket å se denne fotografert i mer ryddige omgivelser og belyst av en lav kveldsol. Men mann kan jo ikke altid få alle sine ønsker oppfyldt Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Flot, enig med de andre om bakgrunnen, men det kan jo ikke være annerledes Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Takk for hyggelige komentarer. Ang. bakgrunnen var det lite jeg kunne gjøre noe med, bilen kom og parkerte utenfor et kjøpesenter. Mens eieren var inne der måtte jeg lure meg til noen raske knips, da den flotte gamle bilen fanget min "knipse-finger" og interesse. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Kjempestilig gammel bil!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg