UllaSpansdahl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Sothøne unge, nesten voksen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Et kjempefint bilde dette Ulla, litt synd med bryggekanten i forgrunnen h hadde blitt så topp med hele speilingen. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Et topp komp, flotte farger og klart og fint. Men jeg ville kuttet i overkan av den steinene eller hva det er i forkant. Jeg drog bildet ditt inn i PS, kuttet litt i bunnen og klonet vekk steien i venstre hjørnet og fikk da et renere og, etter min mening bedre bilde Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Så søt! Fin eksponering og fin skarphet på øyne og nebb :-) Bryggekanten er nevt, jeg ville kanskje kuttet vekk hele bryggekanten, og litt av venstre del av bildet også. Da vil fokuset komme mer naturlig til hodet på fuglen..... Lenke til kommentar
reginarr Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Flott og skarpt, men enig angående bryggekanten Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Nydelig bilde - fin situasjon og fine detaljer. Steinkanten er behørig kommentert og jeg tror nok også jeg ville tatt et tettere utsnitt - ville kutta rett over nebbspissen i speilingen og rett til høyre for steinen i venstre side, kanskje også litt på høyre side. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Sier meg enig i det andre har kommentert angående bryggekanten, ellers er bildet helt utrolig godt fanget . Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Et veldig godt bilde av sothøne unge som nærmer seg voksen alder. Fjærdrakten er flott gjengitt, skarpheten meget god - går nesten ikke an å få den bedre så sant en ikke overskarpner. Nært, naturlig og veldig godt fanget. Enig i at bryggekanten med fordel kunne vært klonet bort, men ellers helt topp dette. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 søt type :=) skarpt og fint med speilingen som bonus ! liker. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 fin skarp bilde, ellers enig med de andre Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Et nydelig bilde, hvor nedre del ikke ble så bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg