macros Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg skal kjøpe en ny bærbar maskin. Jeg har kommet så langt at jeg skal kjøpe dell for jeg har en kontakt person som skaffer meg bra tilbud der. Dataen skal brukes til: -video redigering -Arbeid med bidler -Flere krevende programer oppe samtidig -litt "spilling" i arbeids pausene Hvilken dell prosessor bør jeg velge i dette tilfelle? Pentium 4-M(widescreen skjerm på denne modelen), Pentium 4, Intel celeron eller Pentium M? Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Med de kravene vil ikke Celeron väre bra. Denne er for treg. Valget mellom de andre avhenger av krav til stöysvakhet og hvor mye penger man skal legge i maskinen. Pentium M stillegående, men dyr. Pentium 4 er rimelig og kjapp, men krever mer bruk av vifte som kan stöye... Lenke til kommentar
macros Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Hvilken prossesor yter mest av Pentium 4, 4-M og Intel M? Det er vell det jeg trenger å vite mest, støy nivå kan reduseres med høy musikk! Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hvilken prossesor yter mest av Pentium 4, 4-M og Intel M?Det er vell det jeg trenger å vite mest, støy nivå kan reduseres med høy musikk! Pentium M yter mer per Mhz enn Pentium 4/mobil 4. 1,6 Ghz. Pentium M tilsvarer ca. 2,4 Ghz. Pentium 4. Pentium 4 3 Ghz. er nok noe kjappere enn en Pentium 1,7 Ghz vil jeg anta. Om rå ytelse er det viktigste ville anbefale en Fujitsu Siemens Amilio D 8830, se test på: http://www.dinside.no/php/art.php?id=91080 Alternativt vil jeg anbefale en Zepto 4100 med 1,7 Ghz prosessor og velge harddisk på 7200 runder per minutt som opsjon: www.zepto.no Lenke til kommentar
Trycez Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Om rå ytelse er det viktigste ville anbefale en Fujitsu Siemens Amilio D 8830, se test på: http://www.dinside.no/php/art.php?id=91080 Alternativt vil jeg anbefale en Zepto 4100 med 1,7 Ghz prosessor og velge harddisk på 7200 runder per minutt som opsjon: www.zepto.no Hvorfor foreslår du fujitsi og zepto når han skriver at han går for dell pga han får bra pris der ? Lenke til kommentar
chessguy Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Om rå ytelse er det viktigste ville anbefale en Fujitsu Siemens Amilio D 8830, se test på: http://www.dinside.no/php/art.php?id=91080 Alternativt vil jeg anbefale en Zepto 4100 med 1,7 Ghz prosessor og velge harddisk på 7200 runder per minutt som opsjon: www.zepto.no Hvorfor foreslår du fujitsi og zepto når han skriver at han går for dell pga han får bra pris der ? Fordi jeg mener disse er bedre og fordi det kan väre av interesse for andre enn han som startet tråden. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kjøp den dyreste Powerbooken eller iBooken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå