Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før pakke fra cdon kommer?

spetwols

Anbefalte innlegg

yoo

Bestilte nytt kamera og pc skjerm på fredag og er ganske gira på å få det.^^

Idag stod det på posten sporing;

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 20.07.2011 08:23 0024 OSLO

Vil det si at den blir videre sendt idag, og vil ankomme posten her idag? jeg bor i enebakk, 30 min fra oslo. så det burde gå kjapt.

Det står også;

MERK!

Om forsendelsen er for stor for at du skal kunne få den direkte i din postkasse, får du hente den hos ditt nærmeste postkontor. Det tar dessverre ofte en dag ekstra innen du får beskjed om at forsendelsen har kommet fram.

Noen som vet???? jeg bare lurer. ^^ Kan jeg regne med at den ankommer post kontoret her i idag? om noen her jobber i posten elns vet når de sender ut pakker fra oslo. eller de gjør det kansje ike før neste morgen? isåfall har jeg den i morgen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når den ankommer terminal så tidlig på morgenen kan det hende du får den. Men da skal det stå på sporingen før pakken leveres "Lastet opp for utkjøring". Utkjøring av posten skjer vel 12 og utover. Er vel da det er normalt å få post? Om ikke dette står på sporingen enda så tror jeg nok du må belegge deg på å vente enda en dag.

Er den for stor til å få plass i postkassen så får du hentelapp, noe som kan ta en dag ekstra. Men om du følger med på sporingen og ser at den har ankommet postkontoret så kan du nok dra ned å si at det har kommet en pakke til deg som du skal hente. Så slipper du å vente en dag ekstra på hentelappen. Dette varierer fra postkontor til postkontor tror jeg.

Om sendingen leveres som postoppkrav så må du vente på hentelappen før du får hente ut pakken. Men er det CDON du har bestilt fra så har du vel betalingsmåte faktura eller kredittkort.

Bestilte varer fra CDON på søndag og fikk det i dag. Er ganske fornøyd med leveringstidene til CDON :)

Endret av p0pc0rn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Om sendingen leveres som postoppkrav så må du vente på hentelappen før du får hente ut pakken. Men er det CDON du har bestilt fra så har du vel betalingsmåte faktura eller kredittkort.

Det skal ikke være nødvendig å vente på hentelapp, selv om det gjelder postoppkrav. Hvertfall var ikke dette noe problem når jeg hentet en pakke fra Boardshop, uten å ha med meg noen lapp.

Endret av HalogenpæreUtenLys
Lenke til kommentar

Det skal ikke være nødvendig å vente på hentelapp, selv om det gjelder postoppkrav. Hvertfall var ikke dette noe problem når jeg hentet en pakke fra Boardshop, uten å ha med meg noen lapp.

And i quote "Men om du følger med på sporingen og ser at den har ankommet postkontoret så kan du nok dra ned å si at det har kommet en pakke til deg som du skal hente. Så slipper du å vente en dag ekstra på hentelappen. Dette varierer fra postkontor til postkontor tror jeg"

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

sorry for megabump meeen: Pappa bestilte s2 for meg på fredag, når kan jeg forvente å få den? Bor i bærum så burde ikkta ta lang tid. Får den btw plass i postkassa?

Regner med varer av slik verdi sendes som pakke, så da kommer den til nærmeste postkontor/post i butikk.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...