Gå til innhold

Smittet av Parite.b virus

Anbefalte innlegg

Har noen en bra løsning på dette?

Viruset smitter alle exe filene mine så de slutter å fungere, utrolig plagsomt :evil::evil::evil:

Jeg kjører panda activescan på webben, og i rapporten så står det at den har desinfisert alle untatt en fil.

Når jeg lukker vinduet så må jeg restarte og da kjører jeg scannen igjen og da er det fullt av virus igjen.

Link til pandascan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har noen en bra løsning på dette?

Viruset smitter alle exe filene mine så de slutter å fungere, utrolig plagsomt :evil::evil::evil:

Jeg kjører panda activescan på webben, og i rapporten så står det at den har desinfisert alle untatt en fil.

Når jeg lukker vinduet så må jeg restarte og da kjører jeg scannen igjen og da er det fullt av virus igjen.

Link til pandascan

Har blitt angrepet av samme virus 2 ganger med resultat om full installering av Win XP og alle programmer på nytt :( .

Det første du må gjøre når du får dette viruset er å bruke F-prot sitt antivirus program. Første gang jeg fikk dette viruset prøvde jeg med ca 10 forskjellige og det var KUN F-prot som klarte å desinfisere det ordentlig. Alle de andre programmene sa de gjorde det men de kom tilbake ved neste reboot.

Løsningen er altså å bruke F-prot antivirus.. Men det haster for dette viruset begynner å slette .exe filene dine snart!!! :woot::woot::woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...