jeanette roger Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 GLASS NATT Bildet er fjernet. Beskrivelse: tatt i natt på skøyen nedre ulleren...uten stativ og m 2 spinn ville hunder.. ønsker deg en strålende dag,og takk for du tittet på bilde mitt smil Link til bildesiden Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kreativt. Ville nok personlig foretrukket stativ her, da jeg syns den tydelig bevegelsen som vises, forstyrrer mer enn det bidrar. Linjene, fargene, lyset og helheten ellers, syns jeg er imponerende flott. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Du bryter på sett og vis alle regler. Muligens uten at du selv vet hvorfor? Med stativ ville dette blitt et forholdsvis trivielt motiv. Bevegelsesuskarpheten tilfører i mine øyne liv og dynamikk, og bildet nærmer seg abstraksjon. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Syntes dette ble tøft jeg Jeanette, til tross for at du tar det håndholdt, den høye blenderen redder deg normalt så skal den jo ligge rundt 11 på nattbilder men da er du avhengi av stativ og at hundene er hjemme. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 tusen takk for komentarer,ja stativ blir det neste tur,ingen tvil om det..tusen takk Ulla,Dag,Håkon og Kark ivar for komentarer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg