Børre Eirik Helgerud Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Myrsanger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kjempefin Børre, nydelig bilde å se på. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Flott bilde av en sky fugl. God miljøskildring. Rent komposisjonsmessig synes jeg det er litt for mye luft over fuglen. Selv om den ligger tett opptil det gyldne snitt, blir pippipen likevel en smule midtstilt sett i forhold til høyden på bildet. Dessuten ville jeg vurdert å softe bakgrunnen enda litt. Det kan fint gjøres uten at miljøskildringen blir skadelidende. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Synes dette ble både klart og fint på alle måter. Men jeg kunne nok tenkt med et tettere utsnitt. Opplever at omgivelsene tiltrekker seg litt for mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Flott og skarpt av myrsangeren. Liker omgivelsene med alle greinene her. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Fin myrsanger i sitt naturlige element! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg