umy Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 noen som har samme problemet? plutselig når du skal inn på en side, står den bare og jobber. plutselig dukker sida opp. hater d Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Har du prøvd å satt fast ip på nettverkskortet ditt ? Det burde hjelpe. Hilsen Espen Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Er du i tvil om hvilken ip, så velg den ipconfig raporterer en gang du har startet opp med automatisk. Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 > plutselig når du skal inn på en side, står den bare og jobber. plutselig dukker sida opp. < Samme her med ISDN/ Tiscali - iblant funker mailserveren mens IExplorer står uvirksom - laster 3 sider, så er det ingen respons på ca. 1 minutt. ...både dyrt og irriterende - lurer på om dette regnes for et fullverdig produkt :?: Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 jeg deler telenor adsl gjennom en nettserver... kjører dhcp... PC-en har 2 nettkort. det som er rart er at alt funker bra untatt nettleseren.. for den bugger.. er det mere en 1 pc som bruker nettexploreren så er det kun en som kan surfe.. de andre får ikke surfa i heletatt. akkurat som om noen skulle dra ut TP kablen. får internal error 500.. WTF... Lenke til kommentar
joheno Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Prøv å sett på proxy server (proxy.online.no) på clientene Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 jeg kjører manuel proxy.. hvis jeg tar auto så går det så jæææævla tregt Lenke til kommentar
pian Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Funker utmerket å bytte til opera eller netscape også. tydelig noe bug mellom telenor og msie?? det er i hvertfall min erfaring... Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Er nok som -Espen- sier. Er ett "vanlig" problem med Telenor ADSL. Sett manuell IP adresse. Så ordner det seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå