Ap. Syvertsen Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Er det noen som har peil på CS som vet hva man skal skrive for å stoppe bunny-jumping? ...Har hørt at man skal sette airacceleratoren til 2, men hva er kommandoen? Eller er dette bare tull? Lenke til kommentar
Predator Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Vet ikke om noen komando... men jeg skulle gjerne ha hatt den!!!! Er så f***** dritt når motstanderen hopper 10 ganger raskere enn deg... :mad: Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 7. august 2001 Del Skrevet 7. august 2001 Tror ikke det finnes noe slik kommando, BJ er en "feil" i HL motoren, som ikke lar seg fixe veldig lett. Det er regler mot BJ (blir diskvalifisert hvis man gjør det) i pro tournamenter som CPL, jeg tror ikke regelen hadde vært der hvis det hadde vært mulig å skru det av. Det kan være at jeg tar feil, men jeg har aldri hørt om at det går an å skru det av. Lenke til kommentar
Silence Skrevet 8. august 2001 Del Skrevet 8. august 2001 Server admin må justere air kommandoen, da går det bare ann å bunny i nedoverbakker, som på de_dust. En kompis justerte feil og voila - matrix cs :smile: Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 8. august 2001 Forfatter Del Skrevet 8. august 2001 Okay... En kommando for alle servere som er lei BJ: mp_airaccelerate 2 Hvis du setter denne til mye + sv_gravity 250 (eller der om kring) så får du virkelig matrix.... For å bruke air-acceleratoren hopper du opp og trykker piltast i motsatt retning av dit du skal.. Yihaaa.... Lenke til kommentar
Wartech Skrevet 14. august 2001 Del Skrevet 14. august 2001 Quote: On 2001-08-08 18:51, Dejavu skrev:Okay... En kommando for alle servere som er lei BJ:mp_airaccelerate 2 Hvis du setter denne til mye + sv_gravity 250 (eller der om kring) så får du virkelig matrix....For å bruke air-acceleratoren hopper du opp og trykker piltast i motsatt retning av dit du skal..Yihaaa.... mp_airaccelerate 0 ...eller var det sv_ ? Jaja... bare prøv begge [ Denne Melding var redigert av: Wartech på 2001-08-14 23:40 ] Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 BunnyJumping er fixet!! CS1.3 er kommet!!!! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå