Christian Myhre Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Øyenstikker Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 OK komposisjon, flotte farger, nydelig bakgrunn. (Y) Men savner at det optimale fokus er på øyet, og ikke på vingen. Mulig litt ekstra skarping ville bedret dette inntrykket. Samtidig vet jeg at det ikke er så lett å plassere fokus riktig med at makroobjektiv. Et par millimeters forskyvning av objektiv eller objekt sørger for at fokus ikke er "der det skal". Kunne også godt tenkt meg at du brukte kommentarfeltet til å fortelle hvilken øyenstikker det er snakk om. Skader ikke at vi lærer litt også. Lenke til kommentar
Christian Myhre Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Hei Dag. Vet ikke hvem type Øyenstikker dette er.Syntes selv at fokusen ikke holder helt mål. Ikke så lett å fotografere denne da dette var en liten tass ca 3cm lang. Mvh Christian. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Noe problem med fokuset, men friske farger ogt et greit komp Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Skarpheten er nevnt, eller at fokus er på vingen og ikke øyet. Men dette er ikke lett, og alt i alt et bilde jeg ville vært glad for å ha på brikka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg