Dag Kongsvik Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Ser at "nye Digit" raskt fylles opp av "gamle digit'er". Noe som er sterkt gledelig. Og noe som bør på plass rimelig fort er kategorien "temadag" i kategorilisten. Jeg kan i alle fall ikke finne den, og vi har vel tenkt å fortsette med temadager på "nye" Digit også? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Ser at "nye Digit" raskt fylles opp av "gamle digit'er". Noe som er sterkt gledelig. Og noe som bør på plass rimelig fort er kategorien "temadag" i kategorilisten. Jeg kan i alle fall ikke finne den, og vi har vel tenkt å fortsette med temadager på "nye" Digit også? Temadag er en "aktivitet" her inne, og du finner den når du skal laste oppet bilde. Kategori må uansett velges i tillegg til den "aktivitet" bildet "deltar" i.... Endret 20. juli 2011 av smort1 Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Temadag er en "aktivitet" her inne, og du finner den når du skal laste oppet bilde. Kategori må uansett velges i tillegg til den "aktivitet" bildet "deltar" i.... Da skjønner jeg det slik at det vil bli en tilgjengelig boks etter syntaksen: "Dette bildet er et innslag i" på opplastningssiden? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Da skjønner jeg det slik at det vil bli en tilgjengelig boks etter syntaksen: "Dette bildet er et innslag i" på opplastningssiden? Det er boksen under kategori - da det ikke er noen aktive "events" for tiden, så kan du ikke velge noe der akkurat nå. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Og vises nå i kommende aktiviteter på Forsiden.. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg