Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Få bukt med jomfurdommen

Anbefalte innlegg

Jeg er - og selvsagt skammer jeg meg umåtelig over det - en sart jomfru i en alder av 28 år! Av en eller annen underlig grunn - sikkert på grunn av mitt frastøtende utseende og det traurige faktum at jeg er arbeidsledig - har jeg aldri penetrert den salige himmelporten, akkompagnert av tøyeløst stønn og megetsigende hurtig sengeknirk. Jeg har vært nærme ved to anledninger: Men begge har sørgelig nok munnet ut i en enslig runk på badet med skitne fantasifulle tanker i hodet.

Nå begynner jeg å bli grundig lei. Nok er nok!!! :hrm:

Jeg vurderer sterkt å reise ned til Thailand og kjøpe sex, bare for å få det unnagjort. Kjapt og enkelt og (ikke minst) effektivt. Jeg bare vifter ostentativt med en seddelbunke foran de korrumperte horene og gjør ende på min falmede dyd. Så kan jeg omsider, etter mange år i fortvilelse, få bukt den "den skjendige sykdommen" en gang for alle.

Jeg vedgir at dette virker ikke bare litt desperat, men skingrende desperat. Men jeg orker ikke å vente lengre. Livet er jo kort, når man bruker det ufattelige universet som målestokk... :ohmy:

Er det noen som har noen erfaring med dette? Noen eventuelle tips om hva jeg bør unngå/hva jeg må passe meg for osv.? Noen som har gjort dette og har litt innsikter de raust vil dele med meg??

Postet av anonym: 55a6bd2bb3a8c2ea3b77fc0c8e797711

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betale 100000 for flybillett for en billig liten hore som kunne ha sett en million ganger penere ut, full av sykdommer?

Ser ikke verdien i det....

Aldri sjekket priser eller vært i Thailand, skjønner jeg.

Endret av 2xjohn
Lenke til kommentar

Betale 100000 for flybillett for en billig liten hore som kunne ha sett en million ganger penere ut, full av sykdommer?

Ser ikke verdien i det....

Aldri sjekket priser eller vært i Thailand, skjønner jeg.

Pga av sammenstillingen av ansatte der jeg jobber har jeg allerede følelsen av å være i Thailand....

Når man videre snakker med dem får man et inntrykk av hva det koster.

Jeg vet at jeg overdriver når jeg skriver 100000, men selv en tiendedel er ganske mye når man ikke har pengene for hånden.

Lenke til kommentar

Okay, men hvorfor dra til Thailand? Europa har det største og mest velordnede sexmarkedet i verden, det blir som å gå over bekken for å hente vann. Hvis du på død og liv skal ha en thaidame er det nok av dem her.

Nå er det kanskje andre grunner til at du skal dit, og dette er noe du gjør i samme slengen? En tur til Thailand er ingen dum ide uansett om man skal ha sex eller ikke.

Lenke til kommentar

Er som nevnt både kjappere og billigere å reise til Nederland (eller til Karl Johan) enn Thailand. Damene i de to landene har også ganske forskjellig hensikt. Kondom er et must uansett. Men merk at som norsk statsborger, er det straffbart å kjøpe sex, uansett i hvilket land det gjøres i. Et alternativ er å melde deg på en bootcamp (sjekkekurs). De koster en del tusen, men gir deg også verktøyet til å få napp i lang tid framover.

Lenke til kommentar

Reis til amsterdam.

Damene er så fine som dem fineste du ser ellers i samfunnet, så det er ingenting å klage på, samtidig er det vel organisert, prisen husker jeg ikke, men ligger på en del billigere en i norge, men du får det du betaler for.

Har ikke erfaring fra dette selv, men kjenner en som tok samme løsning som TS vurderer her i Amsterdam.

Postet av anonym: aff5b0b1209dc48b257e59f7b55b6b75

Lenke til kommentar

Jeg har vært i Red Light District, men gikk ikke inn til noen. En venn av meg gjorde det. Han ble spurt om han ville ha en ekstra stilling, og han svarte ja. Det førte til dobbel pris. Jeg gikk ikke inn, og jeg angrer ikke, men jeg tror ikke jeg hadde angret om jeg hadde gjort det heller. Det kommer helt an på ditt eget mindset. Utvalget av damene er riktignok upåklagelig, men utfra de historiene jeg har hørt, høres det ikke ut som man får mye valuta for pengene. Ingen kyssing eller slikking, kun enkel og kjapp suck & fuck med kondom på, og BH'en holdes på. Og damen kaster deg ut på sekundet, og mens du er på vei ut, er nestemann allerede på vei inn. I det hele tatt er de ganske kalde. Standardpris er €50/20min, men det går an å prute på pris eller tid før man går inn.

Horen + turen + opphold blir en god del dyrere enn i Norge. Og det er egentlig ikke særlig nobelt å ha mistet jomfruen sin av en hore. Dessuten er det ulovlig.

Les mer her: http://www.amsterdamlogue.com/prostitution

• Liker 4
Lenke til kommentar

Vil mye heller anbefale Thailand. Reisen i seg selv er verdt det.

Når det gjelder damene får man mye mer for pengene der. Det koster mye mindre og man får en helt annen behandling. Mange europeiske prostituerte er så kalde og profesjonelle at det skal godt gjøres å i det hele tatt få ereksjon. I Thailand har de en helt annen innstilling og vennlighet, og jeg tror nok at det vil være en mye bedre erfaring for en som er jomfru.

Lenke til kommentar

Forbudet mot sexkjøp skal du hvertfall ikke være redd for, med mindre du har tenkt til å betale og jukke på dama rett i glaningen på politiet, eller være en så stor drittsekk at dama anmelder deg. Det er ingen som har noe innsyn i hva to personer finner på i et privat rom, ei heller telefonsamtaler eller kontakt over internett. Dessuten er det fullt lovlig å selge sex, så det er selvfølgelig underforstått at det også vil være noen som kjøper. Det eneste loven gjør, såvidt jeg kan se, er å redusere åpenlys gateprostitusjon (hvertfall inntil nylig) og gjøre det lettere å straffe i de tilfellene der det faktisk foreligger en anmeldelse.

Prostitusjon i Europa og Thailand er litt forskjellig. I Europa kjøper man sex, i Thailand kjøper man en kjæreste. Har hørt flere eksempler fra Thailand på at man ikke engang gir dama penger, men blir med henne med shoppeturer og betaler for det hun vil ha, før det bærer tilbake til hotellrommet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...