ainstainy Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Hei Står som nr. 2 på venteliste på maskin ingeniør på universitet i Stavanger. Hvor stor sjanse er det for å komme inn da? Øystein Endret 20. juli 2011 av ainstainy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det kommer jo alt an på om noen sier nei til plassen de har blitt tilbyd. Altså rent tilfeldig og umulig å gjette da f.eks.: Linjen kan være veldig populær(og få vil gi fra seg plassen) Noen kan ha ombestemt seg og vil heller gå noe annet Så sant du ikke har noe statistikk over hvor mange som har søkt og hvor mange som normalt pleier å gi fra seg plassen sin, så er det vanskelig å bedømme hvilke "sjanse" du har. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det avhenger stort sett aller mest på hvor stor klassen er, er det 5 personer så kan du nok si hade til den linja, men er det 60 personer så er det alltids noen som kommer på andre tanker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det avhenger stort sett aller mest på hvor stor klassen er, er det 5 personer så kan du nok si hade til den linja, men er det 60 personer så er det alltids noen som kommer på andre tanker. Ja, antall personer i klassen er også veldig vesentlig som Flimzs sier. Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 En ting jeg ikke skjønner er, På Studie 1 var jeg i går nr 24 på ventelista, i dag er jeg fortsatt 24, der er det 70 Plasser. På Studie 2 var jeg i går nr 301 på ventelista, i dag er jeg 280, der er det 40 Plasser. Betyr et at på studie nr 2 så har 31 av de 40 som først fikk plass sagt nei, mens på studie nr 1 så har ingen av de 70 som fikk plass sagt nei. Virker veldig usansynlig for meg. Begge fagene er ve HIO og begge er IT relatert (Altså er det snakk om ganske like fag) Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det kan være en del av de foran deg på ventelista som har sagt nei Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det kan være en del av de foran deg på ventelista som har sagt nei Ahh seff, noen av de 300 forran meg har sagt nei til ventelista, glemte helt den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå