Nikonmann Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Drammen 2011 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Mye folk i Drammen. Og et ganske kaotisk fotomotiv. Forholdsvis sterkt etterbehandlet, uten at jeg ser at det tilfører bildet noe. Store kontraster og vanskelig lys gjør at dette bildet ikke helt holder mål rent teknisk. Motivmessig er det litt for mye pek-og-klikk etter min smak. Et lavere perspektiv kunne muligens hjulpet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Dette bildet er av den typen der man enten har sansen for etterbehandlingen, eller ikke har det. Personlig ikke helt etter min smak, men har sett et lignende bilde fra deg tidligere, og syns at du er kreativ og får spennende og uvanlig resultater ut av etterbehandlingen. Det er morsomt å se dem. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Vanskelig å få tak i hva man ser på her dessverre! Virker som et kaotisk stykke Drammen dette... Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Vet ikke hva du har gjort, men spennende bilde ble det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg