karik2 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hei. Jeg har nettopp etablert et bemanningsfirma og trenger i den anledning en profesjonell hjemmesiden jeg kan henvise til før jeg starter arbeidet med å skaffe kontrakter. Problemet er at jeg ikke har peiling på webdesign og slike ting. Noen her som kan hjelpe meg? I første omgang må jeg skaffe meg et domene, for så å få designet en enkel hjemmeside med info om bedriften samt kontaktinfo. Gode tips på hjemmesideleverandører og design mottas med takk. Si gjerne også noe om pris. Takk på forhånd Lenke til kommentar
ivanito Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Her er mulighetene utrolig store jeg ville anbefalt deg å kontakte studenter da de ofte er "up-to-date". Man trenger ikke mye erfaring for å utvikle en enkel nettside. Velger du å bruke et CMS (Content management system) får du en del gratis i forhold til SEO (Search Engine Optimalization) på en html+css basert nettside. Når det gjelder pris kan det variere, men alt fra 3000,- og oppover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå