May-Brith.O Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Ugras i åkeren Bildet er fjernet. Egentilig mer en test enn noe annet, men gikk en tur "på prærien" i går, og det blåste bra i åkre og eng. Rapsen er høstet her jeg bor, men det fins andre ting som lyser opp. Beskåret, klonet bort et par knopper nederst, ellers ubehandlet. Vurderte å prøve å sette en sommerfugl på blomsten, men følte det ble feil i dette tilfellet? Link til bildesiden Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Syns bilde er fint som det er. Malerisk vakkert:) Minner meg om et bilde jeg selv har tatt som ligger inne p gamle digit:) Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Som motiv betraktet er en sommerfugl helt overflødig på dette bildet. Blomsten er nok i seg selv. Og bakgrunnen er meget bra. Men jeg hadde gjerne sett at du hadde flyttet blomsten bort fra den relative midtstillingen den nå har. Jeg synes dynamikken i et bilde blir borte når motivet er midtstilt. Svært få motiver kler slik behandling, etter mitt syn. Et kvadratisk utsnitt hadde vært mer tilgivende i så måte. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Dette likte jeg godt - skarpt og fint i stort format, og flotte farger. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Takk for hyggelige kommentarer, Fotograf83 og Torhild:-) Det samme til deg Dag. Vanskelig å etterkomme ditt ønske idet dette er tatt i høydeformat. Er både litt enig og litt ikke i det du peker på vedr midtstilling. For meg det blomstens bøyning pga vindforholdene og fargene i bakgrunn som ble avgjørende, men jeg tok flere med en litt anderledes bakgrunn som jeg har mulighet til å lage et annet utsnitt på. Eller er det bildebehandling som står i fokus fortsatt her i gården -:-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Stilig komponert, fine farger Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Denne blomsten står fint på "egne bein" og trenger ingen sommerfugel Midtstillingen er nevnt. Men utover det synes jeg dette var et knakande godt bilde Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Denne blomsten står fint på "egne bein" og trenger ingen sommerfugel Midtstillingen er nevnt. Men utover det synes jeg dette var et knakande godt bilde Tusen hjertelik takk, wasco, det gledet meg å høre. Når det kommer en mulighet for mer enn en versjon i forumet, blir det jo mulig å rette opp når en føler for det, eller når en gjerne vil etterkomme ulike meninger (eller ønsker:) fra andre. Mener å ha lest et sted at det er planer om dette? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Når det kommer en mulighet for mer enn en versjon i forumet, blir det jo mulig å rette opp når en føler for det, eller når en gjerne vil etterkomme ulike meninger (eller ønsker:) fra andre. Mener å ha lest et sted at det er planer om dette? Ha en fin dag. Det skal vist komme en slik mulighet etter hvert ja Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Enkelt og flott. Linjene i bildet følger samme retning som blomsten. Lekre farger. Liker dette godt. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Smukt med en fin baggrund. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Gir en svevefølelse dette bildet. Enkelt og behagelig å se på. Likte dette. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Enkelt og flott. Linjene i bildet følger samme retning som blomsten. Lekre farger. Liker dette godt. Takk så mye, trivelig å høre. Smukt med en fin baggrund. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Gir en svevefølelse dette bildet. Enkelt og behagelig å se på. Likte dette. Både hyggelig og morsom tilbakemelding siden blomsten bokstavelig svevde i nokså sterk vind:-) Mange takk Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Lekkert bilde nydelig bakgrunn Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Skarpt og fint med gode farger! Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Enkelt og fint dette, liker bakgrunnen godt pga "liv" i flaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg