Gå til innhold

Whitebox CL50


Anbefalte innlegg

jeg har også den pipelyden du snakker om. Jeg spurte dem, og de sa det kanskje var harddisken. Har ikke tenkt over den på en stund nå, så jeg overser nok den etterhvert. Vil liksom helst ikke sende inn igjen pc'n nå, for pc'n er virkelig bra den. Bortsett fra den lille pipelyden må jeg si at jeg er strålende fornøyd, og at maskinen fungerer kjempebra. Menmen, får se på den ang. pipelyden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Ny batteritest: uten musik og med ny skjermkortdriver (nyeste fra www.compal.com.tw er nyere enn ATI sin nyeste offisielle): 5 timer og 2 min og 13 sek :woot: *Sjempefornøyd*

 

2: Eneste pipelyden jeg har er i overgangen mens prosessorviften er i ferd med å stoppe og helt til den har stoppet, da slutter pipelyden, dvs varer i ca 2 sek om gangen.

 

3: Har dere som har pipelyd 4200rpm eller 5400rpm harddisk? Jeg har 5400 og har ikke pipelyd.... kan være en sammenheng? Hvilket merke harddisk er det i deres PC'er? Jeg har toshiba...

Lenke til kommentar

Kanskje du får svart/hvit fordi tven din ikke støtter SVHS? Dette problemet hadde jeg.

 

Jeg har vært rundt i hele byen uten å finne en kabel som passer i SVHS-utgangen. Noen som har et tips til en nettbutikk som selger en slik kabel? (Den har 7 pinner i 2 horisontale rekker i steden for det som er vanlig - 5 i stilt i en halvsirkel øverst).

 

Dersom jeg bruker en vanlig SVHS-kabel, før jeg svart-hvitt-bilde.

Jeg har funnet en omformer til coax, men da får jeg ikke bilde i det hele tatt. Slik er jeg vel nødt til å ha en forlengingskabel som går direkte inn på en scart-kontakt.

Lenke til kommentar
Støyfri my ass! Min har en konstant irriterende pipelyd. Jeg skal ikke påstå at den er så grusomt høy, men jeg irriterer meg over det så mye at jeg er nødt til å ha på musikk til en hver tid mens jeg bruker maskina. Hvis jeg sitter langt (dvs mer enn en meter) unna så hører jeg den ikke. Den er dermed litt kjip å bruke på lesesalen ettersom det er stille som graven der, men den sjenerer ingen andre enn meg. Men jeg må egentlig si at jeg angrer på kjøpet. Har ikke nok tiltro til whitebox som selskap. Ettersom de ikke sendte ved angrerettsskjema så har jeg heldigvis 3 mnd angrerett, så neste gang jeg kommer til oslo området så skal jeg få levert den tilbake.

 

Jeg har ingen slik pipelyd. Min er 100% lydfri omtrent. Det eneste jeg har å klage på er lyden. Syns lyden på maskina er utrolig lav, pluss at det ikke går ann å justere lyden på maskinen fra selve maskinen. Må gå inn i windows. Syns tastaturet også suger kraftig pga klistremerkene. Hvis det er litt mørkt og du ikke kan touch, så bommer du støtt og stadig på norske tegn. En annen ting jeg også har hørt er at selv om du slår av lyden på maskinen så kommer det opp dårlig batteri lyd tegnet uansett. Har selv ingen erfaring med dette da jeg bruker strøm hele tiden.

Lenke til kommentar
Hva gjorde de med problemet da? ingenting?

 

Joda, det må sies at vedkommende befinner seg i Bergen, og gidder ikke å sende den til Oslo for rep pr post, når han likevel skal dit en tur om et par uker. Da er det tross alt bare å stikke innom besøksadressen, så sa de at de skulle fikse det på et par timer. Men fuckings whitebox har faktisk ikke en besøksadresse en gang! Useriøst!

Lenke til kommentar
Er det noen som har klart å finne større-enn og mindre-enn tegnene på tastaturet, altså <>. Kjøpte bærbar for blant for å programmere i skolesammenheng, og da er det litt kjipt og ikke ha tilgang på disse tegnene fra tastaturet.

 

Nei de finnes ikke med norsk opsett, men du kan svitsje mellom norsk og engelsk ved hjelp av hurtigtaster enn så lenge (progger selv og fant dette meget frustrerende).

Skrev til whitebox om problemet og de sa at de skulle ha en avtale om levering av norskje tastatur i boks og at jeg skulle skrive mail til de denne uken for nærmere info om ankomst. Skrev mail i dag så jeg venter på svar.

Nytt tastatur blir ettersendt gratis :)

Lenke til kommentar
Er det noen som har klart å finne større-enn og mindre-enn tegnene på tastaturet, altså <>. Kjøpte bærbar for blant for å programmere i skolesammenheng, og da er det litt kjipt og ikke ha tilgang på disse tegnene fra tastaturet.

 

Nei de finnes ikke med norsk opsett, men du kan svitsje mellom norsk og engelsk ved hjelp av hurtigtaster enn så lenge (progger selv og fant dette meget frustrerende).

Skrev til whitebox om problemet og de sa at de skulle ha en avtale om levering av norskje tastatur i boks og at jeg skulle skrive mail til de denne uken for nærmere info om ankomst. Skrev mail i dag så jeg venter på svar.

Nytt tastatur blir ettersendt gratis :)

 

 

Får alle ettersendt nytt tastatur?

Er det vanskelig å skifte dette?

Lenke til kommentar

Da skulle nytt tastatur være på vei... Jeg har vært veldig fornøyd med servicen i fra Whitebox så langt. Har fått en veldig bra pc til en veldig bra pris. Når jeg nå også får norsk tastatur blir det svært bra. Har vært plaget med piping i fra strømforsyninga, og dette var visst heller ikke noe problem å få fikset på. (Dette er visst et problem på enkelte Zepto 4100 også.) Må alt i alt si meg veldig fornøyd. Ikke vært noen sure miner i fra Whitebox sin side.

Lenke til kommentar
Da skulle nytt tastatur være på vei... Jeg har vært veldig fornøyd med servicen i fra Whitebox så langt. Har fått en veldig bra pc til en veldig bra pris. Når jeg nå også får norsk tastatur blir det svært bra. Har vært plaget med piping i fra strømforsyninga, og dette var visst heller ikke noe problem å få fikset på. (Dette er visst et problem på enkelte Zepto 4100 også.) Må alt i alt si meg veldig fornøyd. Ikke vært noen sure miner i fra Whitebox sin side.

 

 

Må si meg enig med at servicen er bra...får til og med beholde det engelske tastaturet.

Lenke til kommentar

Efter at have installeret Windows XP, har jeg installeret følgende programmer:

-Alle drivere & programmer der fulgte med

-SP1a

-Windvd 5

-Winamp 2.91

-Winzip 8.1

-Winace 2.20

-Winrar

-K-Lite

-K-lite Codec Pack

-Panda Antivirus Platinium 7.04

-Microsoft Office 200

-Adobe Acrobat Reader

-Norton Ghost 2003

 

Efter endt installation i går aftes, kørte alt fint.... Men da jeg tændte den her til morgen, fryser den konstant ca. 20sek efter opstart :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...