Spinner109 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Er det TV-utgang på denne datamaskinen? Er det noen form for USB-løsninger for dette hvis det ikke er på den? Bestillte en slik en på torsdag. Synes dette var et godt tilbud, så jeg slo til. Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har ikke fått min enda jeg heller (bestilte på tirsdag), men da fikk jeg oppgitt at den har s-video utgang for tilkobling til tv. Det har Zepto Z-Note 4100 som 'alle' sier er den samme maskinen som cl50 også, så alt tyder på at den har dette. For USB->TV løsninger kan du gå på 'Skjermkort' på komplett, og klikke på 'Annet', men dette håper jeg vi slipper. 8) Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg spurte dem, og det hadde den.. Bestillte den for 8 dager siden forøvrig og ennå ikke fått noe Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Det var jo bra. *Gleder meg* Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Noen som vet om det er noe programvare som er ferdiginstallert når man får den, eller om man får gleden av å sette opp utstyret som man selv vil? Om det følger med windows, office, nero eller noe som helst? Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Siden det ikke følger med windows, så skal det vanskelig gjøres at det kommer noen annen programvare ferdiginnstallert.. Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Siden det ikke følger med windows Visste ikke at det ikke fulgte med Windows (ikke det at det har noen betydning for min del uansett). Jeg kjøpte en Medion fra siba i påsken, og der slettet jeg alt med en gang jeg fikk den, men da jeg så fikk noen problemer med den (bluescreen under installering av windows etter full formatering), sa de først at det var min skyld ettersom jeg hadde slettet recovery-partisjonen. Fikk etter mye om og men hevet kjøpet (de fant ut at det var ramfeil, og at hele hovedkortet måtte byttes). Glad for at det ikke er noe windows eller noe ferdiginstallert shitt på den her, sånn at man unngår akkurat slike problemer ihvertfall. Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Si i fra når dere får den, og hva dere synes om den. Fikk dere noen mail når de sendte den, sendingsnummer ol.? Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg har lest at man skal la en laptop stå på lading i 16 timer etter man har kjøpt den, før man begynner å bruke den. Gjelder det denne modellen også? Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 "På grunn av stor pågang på CL 50 vil maskinen din bli levert deg på torsdag denne uken." Gleder meg... Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 "På grunn av stor pågang på CL 50 vil maskinen din bli levert deg på torsdag denne uken." Gleder meg... Fikk samme beskjed jeg også. Håper den kommer før lørdag uka etter... begynner på skole utenbys... Lenke til kommentar
Bjarte- Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg fikk min CL50 i dag, og jeg holder på å legge inn Windows XP. Det fulgte med 4 cd'er: - Nero - Driver-cd - User's manual - Win-dvd Ingen ting å klage på så langt. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 *gleder meg også* Bestilte med 5400rpm hdd til 490kr ekstra (normalpris 990 ekstra), det er det verdt Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Blir det ikke mye mer støy fra en 5400 RPM disk? Eller mye varme? Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Sitter og gleder meg til den kommer. Skulle liksom komme i dag, men det gjenstår og se. Sendte en mail for en time siden for å høre om jeg fortsatt kunne forvente å få den i dag, og jeg har enda ikke hørt noe. De har jo vært så flinke til å svare raskt på mail tidligere, så jeg synes ikke dette lover godt. Uansett kan jeg ihvertfall håpe. Jeg vil ha den nå !!! Noen som vet hvordan den blir levert? Posten, budbil el. Whitebox selv? (jeg holder til rett utenfor Oslo) Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg skulle også få den i dag, men har ennå ikke hørt noe... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg forstod det slik at den skulle bli sendt i dag(Torsdag). Med postgang så vil det si at maskinene er fremme fra lørdag til tirsdag, avhengig av hvor du bor. Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Regner med at de leverer den til posten i dag. En uke til den ankommer... Lenke til kommentar
Noiria Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 De skrev at den ville bli levert til meg på torsdag. Hvis de skulle sende den på torsdag, ville de vel skrevet det? Det er også gratis levering i Oslo, noe som kan tyde på at de leverer der selv, og etterom jeg bor 500m utenfor fylkesgrensen, håper jeg de leverer til meg også, og at de kommer på døren i ettermiddag med et stykk CL50 (prøver å være optimistisk). Det var en her på forumet som skrev at han måtte vente i 14 dager, og på tirsdag i neste uke vil jeg også ha måttet det. Får håpe Whitebox har skjerpet leveringsrutinene, slik at vi ivhertfall får maskinen før helgen. __________________________________________________________ Damn. Fikk nettopp mail fra Whitebox: --- Hvis du ikke har fått beskjed vil dessverre maskinen din ikke kunne leveres før i morgen. De er blitt litt forsinket så du kan først forvente deg den i morgen. Beklager dette... -- Jaja.. én dag forsinket ihvertfall... Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Jeg får nå selv ikke lønning før på tirsdag den 12. (sommerjobb), så jeg sa til de at det ikke måtte komme før da.. Sender de i dag, vil den nok komme om en uke. Håper inderlig at den kommer før helga. Drar jo bort.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå