Gå til innhold

Whitebox CL50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått min enda jeg heller (bestilte på tirsdag), men da fikk jeg oppgitt at den har s-video utgang for tilkobling til tv. Det har Zepto Z-Note 4100 som 'alle' sier er den samme maskinen som cl50 også, så alt tyder på at den har dette.

For USB->TV løsninger kan du gå på 'Skjermkort' på komplett, og klikke på 'Annet', men dette håper jeg vi slipper. 8)

Lenke til kommentar
Siden det ikke følger med windows

Visste ikke at det ikke fulgte med Windows (ikke det at det har noen betydning for min del uansett).

Jeg kjøpte en Medion fra siba i påsken, og der slettet jeg alt med en gang jeg fikk den, men da jeg så fikk noen problemer med den (bluescreen under installering av windows etter full formatering), sa de først at det var min skyld ettersom jeg hadde slettet recovery-partisjonen. Fikk etter mye om og men hevet kjøpet (de fant ut at det var ramfeil, og at hele hovedkortet måtte byttes).

Glad for at det ikke er noe windows eller noe ferdiginstallert shitt på den her, sånn at man unngår akkurat slike problemer ihvertfall.

Lenke til kommentar

Sitter og gleder meg til den kommer. Skulle liksom komme i dag, men det gjenstår og se. Sendte en mail for en time siden for å høre om jeg fortsatt kunne forvente å få den i dag, og jeg har enda ikke hørt noe. De har jo vært så flinke til å svare raskt på mail tidligere, så jeg synes ikke dette lover godt. Uansett kan jeg ihvertfall håpe.

Jeg vil ha den nå !!!

Noen som vet hvordan den blir levert? Posten, budbil el. Whitebox selv? (jeg holder til rett utenfor Oslo)

Lenke til kommentar

De skrev at den ville bli levert til meg på torsdag. Hvis de skulle sende den på torsdag, ville de vel skrevet det? Det er også gratis levering i Oslo, noe som kan tyde på at de leverer der selv, og etterom jeg bor 500m utenfor fylkesgrensen, håper jeg de leverer til meg også, og at de kommer på døren i ettermiddag med et stykk CL50 (prøver å være optimistisk). Det var en her på forumet som skrev at han måtte vente i 14 dager, og på tirsdag i neste uke vil jeg også ha måttet det. Får håpe Whitebox har skjerpet leveringsrutinene, slik at vi ivhertfall får maskinen før helgen. :woot:

Damn. Fikk nettopp mail fra Whitebox:

---

Hvis du ikke har fått beskjed vil dessverre maskinen din ikke kunne leveres før

i morgen. De er blitt litt forsinket så du kan først forvente deg den i morgen.

Beklager dette...

--

Jaja.. én dag forsinket ihvertfall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...