D-600 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Noen med erfaringer her, løper en stor risiko ved kjøp av filter av selgere som har gode tilbakemeldinger, Om en holder seg til kjente merker og emalasje en vet er riktig? Er det mye fake ute og går i filterverden? Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) For å være ærlig, så har jeg ingen erfaring med å kjøpe filter på Ebay. Men jeg har kjøpt en god del dilldall, og god tilbakemelding er vel en av de viktigste funksjonen på Ebay etter min mening. Er du usikker om selgeren er pålitelig, les alltid tilbakemeldingene personen får. Eventuelt om det dukker opp noe snakk om produktene. Alt jeg har kjøpt fra Ebay, har heldigvis stemt med produktet til nå. De har også veldig strengt policy på Ebay når det kommer til ærlighet, det er vel blant annet derfor Ebay tilbyr Buyers Protection. Endret 20. juli 2011 av arian Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Har samme inntrykk som deg. Kona har kjøpt endel ting og tang der, og aldri vært ute for noe lureri. Tenkte derfor at risikoen ved å kjøpe filter der heller ikke var stor. Men så har jeg fått med meg at mange ikke anbefaler det pga av fake-filter. Men om dette er vandrerhistorier eller om det virkelig har rot i virkeligheten er ikke godt å si? Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Bestilte et Hoya ND-filter fra Ebay i går. Slo meg ikke at det kan være fake. Men selgere som selger falske produkter har sannsynligvis dårlig score, så det er nok dette man bør sjekke. Tenkte som så at et filter jeg bestiller fra Ebay muligens går enklere igjennom tollen uten at jeg må betale moms enn et filter bestilt fra f.eks. B & H. Men det er mulig det er en dårlig teori. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg handler filter fra Maxsaver, relativ greie priser og gratis frakt. Det er ulovlig og sende de en mail og spørre om de er villig til å redusere prisen på fraktdokumentene, noe jeg har hørt de pleier å gjøre da Lenke til kommentar
Spook Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Som Nautica så har jeg handlet en del filtere fra Maxsaver, og som heller ikke Nautica gjør så spør heller ikke jeg om de kan redusere prisen i fraktdokumentene. Jeg har også handlet en del filtre på eBay, helt uten problemer av noe slag. Men jeg holder meg til etablerte selgere som har vært der i flere år og som har god feedback score. Risikoen for å bli lurt er da nesten ikke-eksisterende etter min erfaring. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 jeg har heller aldri hatt problemer med å kjøpe filter på eBay. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg har kjøpt flere filter av cytossa på eBay, og har bare gode erfaringer. - Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå