EigilK_InnleggNO Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Ikke gå glipp av denne perlen. Les hele saken Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Med 3DS-en på markedet har DS muligens nådd siste fase av sin livssyklus, men Solatorobo: Red the Hunter er nok et eksempel på at plattformen ikke har tenkt å gi seg uten kamp. Spillet kombinerer på tilnærmet perfekt vis et knippe meget velfungerende elementer, og ingenting føles overflødig eller unødvendig. Men du skriver at det er et 3ds spill??, så enten har du skrevet feil eller så har du en selvmotsigelse med i teksten din. 3DS: 8/10 Svært godt Endret 20. juli 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Dette er en beklagelig feil som jeg nå har endret opp. Spillet kommer ut til Nintendo DS. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Så er spørsmålet, har noen butikker tatt dette inn eller må det bestilles? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Så er spørsmålet, har noen butikker tatt dette inn eller må det bestilles? Gamezone har det på lista men med ubekreftet dato, så er vel bare å spørre. Husker jeg så trailern på Eurogamer for en stund tilbake, ser morro ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Gamezone hadde 1 igjen på lager før idag, så jeg bestilte den. Det ble sendt nå i sted Virker som et veldig artig spill, og det har fått gode reviews de fleste steder. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg fant det på Gamestop i Trondheim. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Oida, har ventet litt på dette så må nesten se om jeg klarer å få klørne i dette snart nettbutikkene får det på lager. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Fikk lyst på DS når jeg så dette spillet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå