wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvitt hav Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Herlig bølgebilde med en etterbehandling som 'kler' motivet. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Nå må du slutte å helle såpe i havet - det forurenser. Skummende flott er det Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Et flot billede med bølgesprøjt og skum i vandkanten. Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kraftfullt bilde. Godt komponert. Veldig fint å se i stor størrelse. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Herlig bølgebilde med en etterbehandling som 'kler' motivet. Takk for hyggelig kommentar Nå må du slutte å helle såpe i havet - det forurenser. Skummende flott er det Ja, dette ble siste gangen Et flot billede med bølgesprøjt og skum i vandkanten. Takk for hyggelig kommentar Kraftfullt bilde. Godt komponert. Veldig fint å se i stor størrelse. Takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Flott dramatikk og tredimensjonalitet. Veldig bra :-) 1 Lenke til kommentar
May-Brith.O Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 oi, oi - sjøsprøyt og bølgebrus - midt i blinken for meg:-) Nå glemte jeg å se på linken. Håper du har meg unnskyldt, men har flere ganger postet for så å "kaste terning" for deretter å se posten forsvinne i det blå - bokstavelig talt:-) Dvs en må skrive posten/kommentaren på nytt, men vel... Lurer litt på behandlingen av vannet helt i front, men det får jeg se på senere. 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Flott dramatikk og tredimensjonalitet. Veldig bra :-) Takk for hyggelig kommentar oi, oi - sjøsprøyt og bølgebrus - midt i blinken for meg:-) Nå glemte jeg å se på linken. Håper du har meg unnskyldt, men har flere ganger postet for så å "kaste terning" for deretter å se posten forsvinne i det blå - bokstavelig talt:-) Dvs en må skrive posten/kommentaren på nytt, men vel... Lurer litt på behandlingen av vannet helt i front, men det får jeg se på senere. Behandlingen av vannet, eller rettere sagt skummet i forkanten er et resultat av ulike justeringer av kontrasten. Det er særlig kontrasten i mellomtonene som har blitt presset i dette området. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Liker godt dybdeskarpheten din her der både bølger og skum er skarpt. Gir en lyst til å stikke hendene ned i skummet som minner om krem i sin stofflighet. Flott bilde. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Veldig flott ble bølgebilde ditt Wasco. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Liker godt dybdeskarpheten din her der både bølger og skum er skarpt. Gir en lyst til å stikke hendene ned i skummet som minner om krem i sin stofflighet. Flott bilde. Takk for kommentaren Det ser ut som krem, men tror ikke det smaker krem Veldig flott ble bølgebilde ditt Wasco. Tusen takk Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 skummet ligner rettogslett på barberskum! det må vere etterbehandlingen som gjør det .. tøft.. det er nok heller etterbehandlingen enn selve motivet som gjør dette bildet spennende.. du har jo din egen stil og det er BRA. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Sprudlende og et herlig flott bilde! Lenke til kommentar
Marianne Bergli Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Flott og levende bilde, Wasco. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg