Gå til innhold

BK: Hvitt hav

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig bølgebilde med en etterbehandling som 'kler' motivet.

Takk for hyggelig kommentar :)

Nå må du slutte å helle såpe i havet - det forurenser. Skummende flott er det :)

Ja, dette ble siste gangen :thumbup:

Et flot billede med bølgesprøjt og skum i vandkanten.

Kraftfullt bilde. Godt komponert. Veldig fint å se i stor størrelse.

Lenke til kommentar

oi, oi - sjøsprøyt og bølgebrus - midt i blinken for meg:-) Nå glemte jeg å se på linken. Håper du har meg unnskyldt, men har flere ganger postet for så å "kaste terning" for deretter å se posten forsvinne i det blå - bokstavelig talt:-) Dvs en må skrive posten/kommentaren på nytt, men vel... Lurer litt på behandlingen av vannet helt i front, men det får jeg se på senere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flott dramatikk og tredimensjonalitet. Veldig bra :-)

oi, oi - sjøsprøyt og bølgebrus - midt i blinken for meg:-) Nå glemte jeg å se på linken. Håper du har meg unnskyldt, men har flere ganger postet for så å "kaste terning" for deretter å se posten forsvinne i det blå - bokstavelig talt:-) Dvs en må skrive posten/kommentaren på nytt, men vel... Lurer litt på behandlingen av vannet helt i front, men det får jeg se på senere.

Behandlingen av vannet, eller rettere sagt skummet i forkanten er et resultat av ulike justeringer av kontrasten. Det er særlig kontrasten i mellomtonene som har blitt presset i dette området.

Lenke til kommentar

Liker godt dybdeskarpheten din her der både bølger og skum er skarpt. Gir en lyst til å stikke hendene ned i skummet som minner om krem i sin stofflighet. Flott bilde.

Takk for kommentaren

Det ser ut som krem, men tror ikke det smaker krem :)

Veldig flott ble bølgebilde ditt Wasco. :)

Tusen takk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...