Sewero Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Etter å ha vært borte fra pc-en i 20-30 min blir skjermene svarte, mistenker hvilemodus, selv om jeg har fjernet alt for at den skal kunne havne i det... Når dette skjer får jeg ikke kontakt med pc-en igjen, må koble strømmen fysisk av hovedkortet og vente litt... Noen som har noen løsninger på problemet mitt? Eventuelt hva jeg kan leite etter? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Du kan begynne med å beskrive PCen. (Hva den består i, Hvilket operativsystem etc). Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Trenger litt mer info om du skal få no hjelp. Har du bygd maskinen selv? Såfall kan det hende at Cpu`n blir for varm. Har du sjekket om Cpu viften funker? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Du har vel glemt å disable funksjonen som skrur av skjermene etter x antall minutter. Du finner dem under avansert i strømstyring, og da under den profilen du kjører. Jeg hadde samme feil som løste seg ved å aldri automatisk skru av skjermene ved inaktivitet. Lenke til kommentar
Locklear Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 mulig skjermen går ned i hvilemodus, og hvis du har koblet mus/tastatur til usb-porter på skjermen vet jeg noen skjermtyper (Dell, ++) også strømsparer usb-portene i samme slengen slik at man ikke kan bruke mus/tastatur til å vekke opp skjermen igjen.. total idioti... Men det er litt vanskelig å komme med noe annet enn synsing når systemet ikke er beskrevet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Win 7 Home premium 64 bit. CPU Vifta funker flott, greie temperaturer (les, 40-50 grader). Også avhukka at skjermene skal gå i dvalemodus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå