Peroy Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Dolphin Browser 6 er ute, og den har det aller meste du trenger i en nettleser. Den beste nettleseren til Android? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 WOW,, så jo helt insane ut Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 virker som om scrolling går bittelitt tregere en med standard nettleser. Lenke til kommentar
TBlure Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 meh.. Liker stock nettleseren på S2 bedre Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Har brukt denne, men syns den var bedre med versjon 4. Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg lurer på hvordan mulighetene for å åpne "vanlige" nettsider med denne. jeg sitter på en S II og iriterer meg stadig over å ikke få opp annet en mobilversjonen av nettsider Lenke til kommentar
*F* Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Syns Opera Mobile funker ganske fint for meg. Mest pga Opera Link som lar meg synkronisere bokmerker. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Hvordan finner jeg Dolphin 6, hvis det ikke er den jeg har? Har ingen oppdateringer tilgjengelig, og finner heller ikke noe når jeg søker på Dolphin Browser 6. Edit: ser at jeg har versjon 4.3.0. Endret 20. juli 2011 av DBM Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg lurer på hvordan mulighetene for å åpne "vanlige" nettsider med denne. jeg sitter på en S II og iriterer meg stadig over å ikke få opp annet en mobilversjonen av nettsider I Androids stock nettleser er dette et valgalternativ. Gå inn på innstillingene i nettleseren. Der kan du huke av mobilvisning. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Syns Opera Mobile funker ganske fint for meg. Mest pga Opera Link som lar meg synkronisere bokmerker. Bruker også Opera mobile. Er den desidert beste på text wrapping, noe som blir brukt konstant når man bruker ikke-mobile sider. Lenke til kommentar
Dinqado Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Jeg av installerte den da jeg fant ut at den leser og bruker dine personlige data!! Dette opplyser de også om da du installerer den READ SENSITIVE LOG DATA Allows an application to read from the system's various log files. This allows it to discover general information about what you are doing with the device, potentially including personal or private information. Lenke til kommentar
me_noother Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Synest opera mini er god pga. den gjør kostnadene dine mindre! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg lurer på hvordan mulighetene for å åpne "vanlige" nettsider med denne. jeg sitter på en S II og iriterer meg stadig over å ikke få opp annet en mobilversjonen av nettsider Du kan sette "User agent" som Desktop, Android, iPhone osv. For informasjonens skyld så kan man også gjøre dette med Androids standardnettleser ved å gå til "about:debug" (i søkefeltet), og derfra gå inn i nettleser-innstillingene Lenke til kommentar
DBM Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvordan finner jeg Dolphin 6, hvis det ikke er den jeg har? Har ingen oppdateringer tilgjengelig, og finner heller ikke noe når jeg søker på Dolphin Browser 6. Edit: ser at jeg har versjon 4.3.0. Bump. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg av installerte den da jeg fant ut at den leser og bruker dine personlige data!! Dette opplyser de også om da du installerer den READ SENSITIVE LOG DATA Allows an application to read from the system's various log files. This allows it to discover general information about what you are doing with the device, potentially including personal or private information. Vel det betyr ikke at programmet gjør det og at de bruker data. Når utviklerne bruker ulike deler av android sin API blir det opplyst om i market. Det der er en standardbeskjed som genereres av google market, og er ikke skrevet av utvikleren. Det betyr bare at programmet har TILGANG til denne informasjonen, og den behøver sannsynligvis denne tilgangen for å gi all funksjonalitet. Det betyr IKKE at de misbruker informasjon, men at programmet potensielt kan gjøre det. Det er ganske naturlig at en browser har tilgang til mobilens logg. Opera mobile har tilgang til det samme. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) DINE PERSONLIGE OPPLYSNINGERLESE NETTLESERENS LOGG OG BOKMERKERTillater programmet å lese alle nettadresser nettleseren har besøkt, og alle nettleserens bokmerker.SKRIVE TIL NETTLESERENS LOGG OG BOKMERKERTillater et program å endre nettleserens logg og bokmerker som er lagret på enheten. Skadelige programmer kan bruke dette til å fjerne eller redigere nettleserens data.LES SENSITIVE LOGGDATATillater programmet å lese fra diverse loggfiler i systemet. Disse inneholder generell informasjon om hva som gjøres med telefonen, og kan inneholde personlig eller privat informasjon. Vel, enten kan du være litt paranoid og droppe hele nettleseren, eller du kan stole på dem - noe jeg gjør. Jeg har fulgt disse gutta (utviklerne) i en periode nå og har betatestet ulike versjoner. De har også en tråd på XDA, og der har ingen funnet noen ulumskheter. Er det noen som kan og er generelt opptatt av slike ting, så er det folk på XDA. Men det er helt opp til deg selv å bestemme om du stoler på dem eller ikke Edit: Steike denne posten ble merkelig formatert.... Putt putt, dere klarer å lese det Endret 30. juli 2011 av Steffen Moss Lenke til kommentar
jebeba Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Jeg lurer på hvordan mulighetene for å åpne "vanlige" nettsider med denne. jeg sitter på en S II og iriterer meg stadig over å ikke få opp annet en mobilversjonen av nettsider Du kan sette "User agent" som Desktop, Android, iPhone osv. For informasjonens skyld så kan man også gjøre dette med Androids standardnettleser ved å gå til "about:debug" (i søkefeltet), og derfra gå inn i nettleser-innstillingene jeg skjønte ikke helt dette. kan noen ta seg tid og forklare det step by step. på forhånd takk. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hva tenker du på? User agent i Dolphin? User agent = Det du vil at nettsider skal oppfatte telefonen din som. Velger du "Desktop" så tror f.eks Amobil at du sitter på en PC, og dermed vil telefonen laste inn hele nettsiden og ikke mobilversjonen. Velger du "iPhone" så vil den laste inn iPhone-versjonen av siden. Du kan velge user agent i Dolphin ved å navigere til Menu (knappen) -->More --> Settings-->Dolphin settings-->User Agent Bruker du derimot ikke Dolphin så kan du fortsatt endre user agent med Androids standard nettleser. - Da åpner du nettleseren som vanlig, men i søkefeltet (der du taster inn adresser) så skriver du "about:debug" og trykker Enter som vanlig. Ingenting spesielt vil skje, men trykker du nå på meny-knappen på telefonen så vil du nå se at det har kommet et par nye valg som "Dump navigation cache" og "Dump V8 counters". Gå inn på "settings" og skroll ned til "UAString". Der kan du velge mellom flere User Agents. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg