pebbe Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Såg denne på dagbladet.no Prøv det neste gang du er på en burgersjappe eller Shell... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Du kan si hun hadde litt peiling på hva hun holdt på med! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Wow, så nesten ut som at det var i fast forward :o Lurer på hvor man får bruk for slike ferdigheter Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Damn, det der gikk nesten for fort :S. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Steikje! Det der var lynraskt! Skulle ønkse jeg hadde sånne ferdigheter, skulle jeg dekkt på middagen her hjemme like fort Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 :o Fytte søren! Å gammel var ho der 'a? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 :o :o :o fyyyy feite!!! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Shit :o ! Rask lita bærte :smile: Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Wow, så nesten ut som at det var i fast forward :o Lurer på hvor man får bruk for slike ferdigheter I en bar f.eks? Jeg roter som pokker med glassene når jeg står i baren, blir jeg stressa nok flyr de i alle retninger Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Fy steik kor rask, sikkert øvd seg i mange år, men som sagt, kva skal ein med slike ferdigheiter... Only in America Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Wow, så nesten ut som at det var i fast forward Det er berre ho som går fort. Alle dei som ser på har normal hastighet. Trur nok det er ho sam har peiling på å stable kopper. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det der var jo helt sykt... skulle vært så rask, komme seg fort "up and running" på LAN! Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Holy Crap det der var fort Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hvordan i helvet'e klarer hun å være så kjapp når hun skal ta koppene sammen igjen ? :S Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 http://media.ebaumsworld.com/cupgirl.wmv samme personen! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 OooOOlllddd... Fortsatt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå