Harald Gjerholm Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 I smørøyet Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Denne var 100% bedre enn den første du la ut Riktig nok et mye mindre format dette, men det er bedre med et mindre format som er bra, enn et stort format som ikke er bra. Her har du fått et godt fokus, fine farger og et skarpt og klart uttrykk i bildet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Dette er RAW bildet. Var egentlig det jeg skulle legge ut. Nytter ikke å skarpe JPEG noe særlig da blir det bare tull, det var vel det som skjedde - trur eg. Tar både RAW og JPEG så det er lett å rote litt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Dette er RAW bildet. Var egentlig det jeg skulle legge ut. Nytter ikke å skarpe JPEG noe særlig da blir det bare tull, det var vel det som skjedde - trur eg. Tar både RAW og JPEG så det er lett å rote litt. Det behøver ikke å være noe problem å skrape og behandle JPG filer, men da må du gå fram på en annen måte Jeg har en nabo som tar fantastiske bølgebilder og forstørrer dem opp i store format, og han tar konsekvent bare JPG. Men selv sverger jeg til RAW. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Veldig bra dette - skarp og fin blomsterflue. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Skarpt, flott makrobilde. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Takk til Torhild, Ulla og herr Wasco. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Dette ble et flott makrobilde Harald, klare og fine farger. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Takk til Håkon for fin tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg