2ball_ Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Hallo! Oppdaget nettopp at jeg ikke kommer inn på www.hotmail.com. Jeg får heller ikke logget inn på msn, eller windows live messenger, som det heter. Jeg forsøkte å "pinge" www.hotmail.com i cmd og den svarer som bare det. Når jeg prøver å logge inn på msn får jeg opp følgende feilmelding: Som sender meg videre til følgende side: Alt fungerte ypperlig for bare noen timer siden Edit: Jeg kommer heller ikke inn via mobilen. Har ikke lyst at det skal være problemer med brukerkontoen, da det ville være et problem for meg og ikke it-tekniere som får betalt for å klø seg i hodet, sent på kvelden. Endret 20. juli 2011 av 2ball_ Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Jeg kommer inn Prøvde også Firefox, Chrome og IE, kommer meg online i alle sammen. Endret 20. juli 2011 av Ekinorak Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Logget inn, fungere fint her. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Ja, det gjør jeg også Men ikke når jeg prøver i nettleseren. Hadde håpet å kunne unngå dette, men jeg prøver IE.. BALLE! Det virkket. Takk for svar! Jeg kan fikse det selv, hadde bare håpet jeg slapp Endret 20. juli 2011 av 2ball_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå