BjoernVegard Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hva slags munnskyllprodukt er det man ser på TV2 for tiden? Har sett reklamen, men kommer ikke på det. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Bare å følge med på reklamen så kommer du nok på det. Litt av vitsen med reklame er jo at de som blir eksponert for dette skal huske klippet for ettertiden. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Beskriv reklamefilmens handling, så blir det lettere for oss. Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Beskriv reklamefilmens handling, så blir det lettere for oss. Det er en fyr som har dårlig ånde og verken kjæresten, vennene eller hunden hans vil være sammen med han, så tar han et skyllemiddel, men vet ikke hva skyllemiddelet er? Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Bare å følge med på reklamen så kommer du nok på det. Litt av vitsen med reklame er jo at de som blir eksponert for dette skal huske klippet for ettertiden. Jeg vet "vitsen" med reklame Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Beskriv reklamefilmens handling, så blir det lettere for oss. Det er en fyr som har dårlig ånde og verken kjæresten, vennene eller hunden hans vil være sammen med han, så tar han et skyllemiddel, men vet ikke hva skyllemiddelet er? å du leste ikke forrige svar? Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Beskriv reklamefilmens handling, så blir det lettere for oss. Det er en fyr som har dårlig ånde og verken kjæresten, vennene eller hunden hans vil være sammen med han, så tar han et skyllemiddel, men vet ikke hva skyllemiddelet er? å du leste ikke forrige svar? Mener du hvor det står SB12?! Jeg hadde ikke beskrevet reklamen engang før det svaret kom. Jeg vil heller ha et svar nå etter. Vet det går en SB12 tablett reklame på TV2, er litt usikker på om "Diskutert" mente den reklamen, og den er jeg ikke ute etter. Er ikke så farlig, jeg finner det nok ut med å se på TV. ^^ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Reklamer var bedre før. På den tiden de kom i tegneserieform og fortalte historien om den stakkars unge journalisten som ikke fikk intervjue Wenche Myhre fordi han hadde 'perspirasjonsodør'. Ja, de brukte så lange ord i en reklame før i tiden. Men så får han seg en 'sepe', og 'sepen' fjernet siste rest av perspirasjonsodøren, så da fikk han intervjue Jens Book Jensen. Husker også en reklame for ARNE-Lakenet i et gammelt ukeblad. Lånt autoritet; "Det er ingen tilfeldighet at Statsbanenen, de fleste Sykehus og Hurtigruten Dampbåtselskab bruker ARNE-Lakenet". Men jeg mimrer. I likhet med andre som har svart er jeg overbevist om at det er SB12. 1 Lenke til kommentar
BjoernVegard Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Reklamer var bedre før. På den tiden de kom i tegneserieform og fortalte historien om den stakkars unge journalisten som ikke fikk intervjue Wenche Myhre fordi han hadde 'perspirasjonsodør'. Ja, de brukte så lange ord i en reklame før i tiden. Men så får han seg en 'sepe', og 'sepen' fjernet siste rest av perspirasjonsodøren, så da fikk han intervjue Jens Book Jensen. Husker også en reklame for ARNE-Lakenet i et gammelt ukeblad. Lånt autoritet; "Det er ingen tilfeldighet at Statsbanenen, de fleste Sykehus og Hurtigruten Dampbåtselskab bruker ARNE-Lakenet". Men jeg mimrer. I likhet med andre som har svart er jeg overbevist om at det er SB12. Ok, jeg får gå for det. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 I parantes anmerket er det ganske effektivt. Gjør normalt så vondt i kjeften etter å ha brukt det at det må være bra. 1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Tror du tar feil. SB12 er ikke direkte et munnskyllemiddel som svir i kjeften lik Listerine, Vademecuum etc. SB12 fungerer mer som et slags belegg ettersom man skal bruke det både morgen å kveld for å sikre 12 timers beskyttelse mot dårlig ånde, og ikke svir det heller. Når det gjelder dreping av bakterier, også videre, er ikke SB12 særlig effektiv da den ikke er designet for den slags i motsetning til eks. Listerine. Det var det min tannlege sa, og hun sa og at man måtte være forsiktig med bruk av sterke munnskyllemidler som Listerine og heller være nykter i bruken av disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå