wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg har litt problemer med å se indianeren her, men nå er det ikke sikkert at min venstre hjernehalvdel er så vital som den burde Som kjent er det vår venstre hjernehalvdel den kreative delen av vår bevisthet. Men selv om ikke jeg klarer å se indianeren, så synes jeg dette er kreativt og artig Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Tusen takk Wasco,ser du ikke det grønne ansikte og røde fjærne ut på vær side,og lille buddha i hjerte hennes og masse flere små ting..he he.. det er egentlig et bilde av en rose i bevegelse,m vilje bevegelse...men ser det skjer noe m fargene mine igjen så får titte på maskinen min for sikkert har jeg kommet borti en knapp jeg ikke skulle... i dag blir det ihvertfall nesten pause på meg,vært alt for iverig nå,så nakken trenger hvile,eller rett og slett en hygge tur til mormor blir det i dag,solen skinner,så nå får det synke litt det jeg har lært... ønsker deg en strålende fin dag v havet... smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg