Gavekort Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg fant en video her som klart viser rasisme mot en uskyldig liten hvit gutt. Jeg tror det er mye å lære om hvordan det er å være undertrykket av en majoritet og blitt sparket mens de roper "Dra hjem! Din hvite gutt!". Jeg håper at ved denne videoen så kan vi vende om på flisen og se på problemet fra flere sider. Hva om du var den lille gutten i et annet land? Innholdet i videoen kan være støtende: http://www.liveleak.com/view?i=1a7_1311109738 1 Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Sjekk kommentarene og begynn å lær mandarin. Viktig språk!! 1.Kid is not white his earlier descendants where most likely Han mixed with Roman. http://en.wikipedia.org/wiki/Liqian_village 2.They are screaming at him that he is a thief and his "can't translate"(parents?) are disgraceful and that his act? is that not of a noble man? They 3. The kid is screaming that he is innocent and that his parents make him steal. Then he begins saying something about (payment?) I don't agree with how the Chinese deal with thieves but I understand why they act this way. His hand was only stepped on and he only recieved minor kicks. No broken hands or bones just lots of insults, dishonor, and a few bruises. My mandarin isn't as good as it should be but its enough to understand that the description and poster is full of shit. Endret 20. juli 2011 av Adogg 2 Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Stygt ja, tror ikke rasist er ordet jeg ville brukt for å beskrive de folka som sto og så på en forsvarsløs liten unge bli mishandlet. Der finnes sterkere ord som kan brukes til slikt. Enkelte deler av verden har vel kanskje ikke kommet forbi det stadiet den vestlige verden var for snart hundre år siden.. Rasisme er egentlig latterlig utdatert. Vi dømmer egentlig ikke mennesker etter hudfarge slik det var før. Nå dømmer vi dem etter kultur og opphavsnasjon. Kulturisme kanskje? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Sjekk kommentarene og begynn å lær mandarin. Viktig språk!! Gi meg skikkelige kilder. Ikke en kommentar som ikke er støttet av noen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hva faen da. Forundrer meg ikke at det er Kina, dem er som noen forbanna dyr der. Idioter. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Vel, så ikke veldig hyggelig ut det der. Syns veldig synd på gutten, fikk en "stakkar " følelse da jeg så videoen. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Gi meg skikkelige kilder. Ikke en kommentar som ikke er støttet av noen. Du avfeier kommentarene, men stoler blindt på tittelen til dem som har lagt ut videoen? Jeg er enig i at man basere seg på gode kilder, men det bør gå begge veier. Uansett grunn er det trist å se gutten bli utsatt for slik vold, men uten å forstå hva som blir sagt er det vanskelig å konkludere for eller mot at dette er rasisme. 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Helt utrolig at ingen av de svina som står rundt bryter inn og setter en stoppe for denne middelalderoppførselen. Uansett om det er "straff" for å stjele eller om det er rasisme er det volden mot barnet i full offentlighet som er verst her. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hva faen da. Forundrer meg ikke at det er Kina, dem er som noen forbanna dyr der. Idioter. Jepp, samtlige 1 330 141 295 innbyggere som bor der. Generalisering ftw 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Kan sikkert bli utrolig farlig og vende seg i mot en gal mobb av mennesker. Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Sjekk kommentarene og begynn å lær mandarin. Viktig språk!! Gi meg skikkelige kilder. Ikke en kommentar som ikke er støttet av noen. Jeg er fremdeles uklar om din agenda og mening med denne tråden. Gutten ser , etter mine øyner , ikke hvit således fordi han har fremdeles visse ansiktsuttrykk som likner på kinesere. Kanskje han er Uigur, et folk som har tyrkiske og russiske aner i seg. Poenget er at han ikke er hvit ut og tittelen på video er misvisende. Det er riktig at kommentarene skal ikke stoles blind, men når over 1000 har gitt "thumbs opp", i tillegg er det andre innlegg som forklarer hva disse personene sier. Alt tyder på at personene kaller gutten for tyv og sier ikke "Dra hjem, hvite gutt!". Trekk sølvskje`n ut av munnen din og bruk hodet 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Tingen her er at Kinesere generelt ikke ser på romfolket som mennesker, men mere som parasitter og lus som bare i stand til å bedrive kriminalitet under en lav sko. Er trolig derfor folk bare står der følelsesløst og ser gutten få hånda knust som om det skulle være en bikkje. Her i Europa lar vi romfolket gjøre det de vil, når de vil, men i Kina og andre steder der realiteten er litt mere påvirket av darwinismen, og borgervernet stiller sterkt, tar folket saken i egne hender og ordner problemet der og da. På godt å vondt. Endret 21. juli 2011 av dicktator Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Romersk, som folket i gamle Roma ala Romerriket, ikke romfolket! Uansett er det bare en teori, sannsynligvis er denne gutten Uigur med med tyrkiske og russiske aner. Endret 21. juli 2011 av Adogg Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Herregud, så grusomt. Han er jo bare en liten unge. Det er for øvrig forkastelig at rasister utnytter denne guttens lidelse. Rasistene er bare ute etter å utnytte denne gutten som "drivstoff" til sin egen krigsmaskin. Dette har neppe noe med rasisme å gjøre - bare det faktum at enkelte kulturer ikke har utviklet seg skikkelig enda. Finnes det ikke steder i midtøsten hvor du kan miste hånda dersom du stjeler? Velkommen til middelalderen! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Romersk, som folket i gamle Roma ala Romerriket, ikke romfolket! Uansett er det bare en teori, sannsynligvis er denne gutten Uigur med med tyrkiske og russiske aner. Enough is enough! Moutha is not motha'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå