snikskytter Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hei Jeg fikk nylig en bok fra min oldefar. Denne heter ''Norsk Presse under hakekorset'' Jeg har sett mange slike bli solgt på nettet, men de blir oftest solgt som et og et bind, små bøker. Boken jeg fikk er fra: Tell Forlag - OSLO. Ved Gunnleik Jensson. AAS & WAHLS Boktrykkeri, Oslo. Copyright 1945 Tell forlag. Dette er en stor bok. Del 1 og 2 og 3. Altså alle bindene med avisutskrifter(Del 1 og 2) og illegale aviser (del 3) Men finner ikke denne boken på nettet. Det er en original. Noen som vet noe om denne boken. (Verdi, betydning, og slikt) Ikke tenkt å selge den! Fulgte også med en illegal flyer fra ''Norsk Ukeblad'' Mvh Skolmo Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 En god bok å ha i hylla, men den helt store verdien har den ikke. Betydningen blir nok også begrenset til det du selv får ut av den: vi har rimelig gode avisarkiver her i landet. Uten at hverken manglende verdi eller historisk betydning er noe som trenger å ødelegge gleden ved å eie slike bøker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå