Lars Mathisen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Kveitedebutanten Bildet er fjernet. Beskrivelse: Noen som har det Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 nei, fy flate.. misunnelig! var det på havfiskestang? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Mannen ser litt undereksponert ut - litt dodge på han hadde ikke gjort noe. Gjerdet i høyre hjørne forstyrrer litt - tror du kunne ha unngått det dersom du hadde tatt ett skritt til venstre, og kanskje gått litt ned på huk. Ellers er det litt irriterende at den ene skoen og bøtta til venstre er kutta. Synes det skjer litt for lite i høyre del av bildet, så enten en perspektivendring eller litt crop hadde gjort seg. Ellers fin dokumentasjon av kveldens fangst. Endret 19. juli 2011 av olegunnaro Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Et artig "skrytebildet" som bærer preg av å være akkurat det, og ikke et fotografisk mesterverk Gjerdet til høyre er nevnt, og "tåkuttet" nederst i bilde er heller ikke helt heldig. Du kunne også valgt en større blener for å kaste bakgrunden litt ut av fokus. Men et artig skrytebilde av en tydelig stolt og fornøyd fisker Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Ja, hadde jeg fått sånne hadde jeg vært fornøyd jeg og. Fint fanget øyeblikk. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Fangsten var herlig bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg