TheRocky Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hey folkens. Jeg har endelig råd til å skjøpe imac 27 tommer's. Jeg selv er 16 år gammel og lurer på om jeg kan skjøpe imac med studentpris? Kan apple eller de som selger imac finne ut at jeg er student under 18 år gammel? Man man være student over 18 år gammel for å kunne skjøpe imac med studenpris, slik stod det sist gang jeg sjekket. Vil det gå bra vis jeg skjøper mac med studenpris, sjekker dem det ut eller ? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ja selvfølgelig sjekker de det ut. Det er du som må bevise at du er student vet du Men du kan jo ringe Apple Store for å finne det ut. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Da jeg kjøpte min mac i USA, ble det krevd at jeg oppgav hvilket universitet jeg studerte på og mitt studentnummer (jeg studerte der, lurte dem altså ikke). Så ja, de sjekker det nok. Lenke til kommentar
lisA- Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Studenttorget.no har rabatter for folk som går på vgs. Det er ikke noen høye rabatter akkurat, men jeg vet ikke hvor mye det har å si for deg Endret 20. juli 2011 av lisA- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Det heter kjøpe. Utenfor forumet kan du skjøre til skjosken å skjøpe skjylling skjøtt, men her inne må du nok bruke bokmål eller ny-norsk. 9 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Som nevnt over så må du bevise at du er student, hvordan det foregår i praksis kan du lese mer om på Apple.no eller hos de andre leverandørene som tilbyr studentrabatt. Sist jeg sjekket så var det å ha dyslexi eller et annet morsmål enn norsk, ikke en diskvalifiserende årsak til å bruke diskusjon.no Endret 20. juli 2011 av Solaar 3 Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 (endret) Det heter kjøpe. Utenfor forumet kan du skjøre til skjosken å skjøpe skjylling skjøtt, men her inne må du nok bruke bokmål eller ny-norsk. G!! Det er oppfattet, tusen takk for kunnskapen du lærte meg. *Englebarn* Endret 21. juli 2011 av loliap Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hei, På Eplehuset sjekker de identiteten din og tar kopi av studentbevis, fordi dette er penger de får refundert av Apple. Jeg vet ikke hvordan det er på Apple.no. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Eg er student sjølv, go har kjøpt 3 ulike MacBooker gjennom studentkortet.no. 10% rabatt. Har aldri blitt bedt om studentbevis. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Er jo ikke snakk om så veldig stor rabatt, så jeg ville ikke tatt meg bryet med å "lure" deg til de få kronene var jeg deg. Men lykke til =) Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Må man være avgangselev på VGS for å bli medlem på studentkortet.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå