O.A.F Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Her er følgende jeg har sett litt på: HK: ASUS P8Z68-V PRO CPU: Intel Core i5 2500K Minne: Corsair Vengeance DDR3 HDD:OCZ 120 GB SSD 2,5" S-ATA III Skjermkort: ASUS Radeon HD 6950 2GB Vil dette passe fint? Har ei MIST 1000w PSU fra før som jeg vil bruke. Brukes stort sett til Surfing og spill. BF2 og BF3 når det kommer. Endret 19. juli 2011 av O.A.F Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ja, det ser greit ut det der ! Lenke til kommentar
O.A.F Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Er minne litt overfløding? Lenke til kommentar
phlake Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Neida, men hvis du skal oppgradere med en tredjeparts cpukjøler senere, kan Vengeance krasje med denne pga størrelsen, så hvis du skal være sikker så er Corsair XMS3 1600mhz akkurat like bra, og hakket billigere. Du trenger bare 4GB til ditt bruk forøvrig, men med dagens rampriser ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe 8GB :o) Lenke til kommentar
O.A.F Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Neida, men hvis du skal oppgradere med en tredjeparts cpukjøler senere, kan Vengeance krasje med denne pga størrelsen, så hvis du skal være sikker så er Corsair XMS3 1600mhz akkurat like bra, og hakket billigere. Du trenger bare 4GB til ditt bruk forøvrig, men med dagens rampriser ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe 8GB :o) Fant ingen Ram pakker på 2x4gb av XMS3 Tenkte litt på å bytte ut stock kjøler. Hva er kjølig til den type CPU, utenom vannkjøling? Og helst ikke for mye støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå