NeEeO Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hallo, etter at jeg har vært ute (spiller fotball eller sykkler), VIS jeg føler at jeg har spilt/trent hardt. Tenker jeg , jeg spiser litt mer enn vanlig måltid da jeg kommer hjem. Jeg ha'kke serlig mye muskler heller, derfor tror jeg jeg er under vektig . Mangler muskler, men aner ikke hvordan jeg skal gå fram og trene. veier rundt 50kg, gutt på 14. det rareste er at jeg pleier å spise veldig mye om kveldene, men forsatt så er jeg undervektig, lol . ikke det at jeg vil øke vekten heller(med fett) , men med muskler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hva er det du lurer på her? Hvordan du kan gå opp i muskelmasse? Da må du trene styrke, og spise mye mat. Slik er det bare, ingen snarveier å ta. Dessuten er du bare 14, BMI-skalaen gjelder for voksne mennesker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Først og fremst er mye genetisk. Du har sikkert et par i klassen som er store og veier 70-80 kg. All genetics. Bare spis og spill ball fram til du er 15 og begynn med vekter på en gym. Tipper du har tynne ankler og håndledd, OP? og du er 14 år, vent til du er 18 så har du sikkert lagt på deg litt. http://www.muscleandstrength.com/articles/body-types-ectomorph-mesomorph-endomorph.html Endret 20. juli 2011 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 (endret) Først og fremst er mye genetisk. Du har sikkert et par i klassen som er store og veier 70-80 kg. All genetics. Bare spis og spill ball fram til du er 15 og begynn med vekter på en gym. Tipper du har tynne ankler og håndledd, OP? og du er 14 år, vent til du er 18 så har du sikkert lagt på deg litt. http://www.muscleandstrength.com/articles/body-types-ectomorph-mesomorph-endomorph.html Er snart 15, om 4 måneder, ja jeg har tynne håndledd, vet ikke hva du mener med ankel..men har ikke så tynne legg da. du ser ikke at leggene/hoftene er litt store med buksa på. Har en del fett på leggene, men man vil ikke se det..med bukse på . med bukse på ser leggene ut som normale gjennomsnittlige legg. men uten bukse, vet ikke om det er så normalt å ha litt en del fett på leggene. men er ikke helt katastrofe heller. Jeg vet ikke om det er mye fett, men det ser ut som en del. Endret 20. juli 2011 av Noreply Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Får og gå opp i vekt må du ligge i kcaloverskudd! du kan spise pizza og masse dritt mat og si at du har spist mye, men det vil ikke si at du har kommet i overskudd av kcal, og dermed går du ikke opp i vekt. Btw: hvordan ser en vanlig dag ut hos deg? tviler på at du spiser så mye som du tror. Og det og sykle og jogge og sånt er ikke noe vits dersom målet er og gå opp i vekt, begynn med styrketrening dersom målet er og få mer muskler, og ligg i overskudd av kcal, og spis nok proteiner - ellers vokser du ikke. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Vokser ikke? , hvordan vokse? BLI HØYERE? OMG. så må jeg alltid være mett når jeg spiser? for det pleier jeg å være. Noen ganger spiser jeg til og med ekstra, spiser ofte i løpet av en dag. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hva er det du babler i? Har ikke nevnt noe om høyde, men du sier at du er undervektig og vil ha mer muskler. Dermed må du ligge i kcaloverkudd for og gå opp i vekt, og spise nok proteiner for at musklene skal vokse. At du spiser extra og ofte sier meg ingenting om hvor mye du spiser. Så som jeg spørte om, hvordan ser en vanlig dag hos deg ut? hva spiser du? hvor mye? hvor ofte er du aktiv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå