Gå til innhold

BK: Savoca

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint motiv, men jeg oppfatter bildet som litt mørkt og dermed noe fargeløst.

Jeg lastet først opp originalen, men den virket litt blass og dermed slettet jeg og la ut en ny utgave med mer kontrast. Men akkurat nå har jeg bare Macbook'en til rådighet, får sjekke når jeg kommer hjem

Dette liker jeg. Sitter som et skudd - kontrast, dybde og komp. Motivet er jo fantatistisk i seg selv. :)

Takk skal du ha, byen var full av flotte motiver!

enig med Erik, bildet virker noe undereksponert.. men motivet er jo bra.

Takk skal du ha, se svar til Erik

Lenke til kommentar

Fint utsnitt med masse dybde med denne muren og vegen som svinger seg nedover.

Som de andre har nevnt s virker det kanskje litt undereksponert og mister litt av "piffen". Så en liten økning i eksponeringen, kanskje noe konreast og litt satration i enkelte farger og det hadde blidt litt mer futt i det hele.

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at bildet er en tanke undereksponert. Men noen ganger undereksponerer vi bildene våre for å få fram en egen stemning eller et eget uttrykk.

Det synes jeg du har lykkes med i dette tilfelle.

Kompet er helt eventyrlig vakkert og stemningen i bildet er upåklagelig - synes i alle fall jeg :)

Lenke til kommentar

Fint utsnitt med masse dybde med denne muren og vegen som svinger seg nedover.

Som de andre har nevnt s virker det kanskje litt undereksponert og mister litt av "piffen". Så en liten økning i eksponeringen, kanskje noe konreast og litt satration i enkelte farger og det hadde blidt litt mer futt i det hele.

Takk skal du ha! Som nevnt over her økte jeg kontrasten litt og la ut på nytt fordi det første bildet virket litt blasst etter opplasting og det ble da i mørkeste laget.

Likte dette - synes eksponeringe her kledde motivet.

Takk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...