Evakb Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Savoca & Gudfaren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Fint motiv, men jeg oppfatter bildet som litt mørkt og dermed noe fargeløst. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 enig med Erik, bildet virker noe undereksponert.. men motivet er jo bra. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Dette liker jeg. Sitter som et skudd - kontrast, dybde og komp. Motivet er jo fantatistisk i seg selv. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Fint motiv, men jeg oppfatter bildet som litt mørkt og dermed noe fargeløst. Jeg lastet først opp originalen, men den virket litt blass og dermed slettet jeg og la ut en ny utgave med mer kontrast. Men akkurat nå har jeg bare Macbook'en til rådighet, får sjekke når jeg kommer hjem Dette liker jeg. Sitter som et skudd - kontrast, dybde og komp. Motivet er jo fantatistisk i seg selv. Takk skal du ha, byen var full av flotte motiver! enig med Erik, bildet virker noe undereksponert.. men motivet er jo bra. Takk skal du ha, se svar til Erik Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Syntes dette er et veldig flott motiv, fint utsnitt, og fine linjer innover i bildet. Liker det. ) Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Syntes dette er et veldig flott motiv, fint utsnitt, og fine linjer innover i bildet. Liker det. ) Takk skal du ha. Men nå irriterer det meg litt at utgaven jeg la ut tydeligvis ble litt mørk! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Fint utsnitt med masse dybde med denne muren og vegen som svinger seg nedover. Som de andre har nevnt s virker det kanskje litt undereksponert og mister litt av "piffen". Så en liten økning i eksponeringen, kanskje noe konreast og litt satration i enkelte farger og det hadde blidt litt mer futt i det hele. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Ingen tvil om at bildet er en tanke undereksponert. Men noen ganger undereksponerer vi bildene våre for å få fram en egen stemning eller et eget uttrykk. Det synes jeg du har lykkes med i dette tilfelle. Kompet er helt eventyrlig vakkert og stemningen i bildet er upåklagelig - synes i alle fall jeg Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Likte dette - synes eksponeringe her kledde motivet. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Et herlig flott bilde! Takk Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Fint utsnitt med masse dybde med denne muren og vegen som svinger seg nedover. Som de andre har nevnt s virker det kanskje litt undereksponert og mister litt av "piffen". Så en liten økning i eksponeringen, kanskje noe konreast og litt satration i enkelte farger og det hadde blidt litt mer futt i det hele. Takk skal du ha! Som nevnt over her økte jeg kontrasten litt og la ut på nytt fordi det første bildet virket litt blasst etter opplasting og det ble da i mørkeste laget. Likte dette - synes eksponeringe her kledde motivet. Takk Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Fint komponert bilde av et spennende landskap. Men litt for mørkt og litt skråstilt også. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Herlig bilde med flott dybde og komp fikk lyst og reise Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Litt mer kontrast og lys, og dette hadde vært i boks. Flott komponert, og pluss for beskrivelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg