# offline Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 På brygga Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt en tidlig lørdags formiddag. Bryggelivet er akkurat begynt å våkne. Kamera: Fuji GW690III Film: Kodak Ekatcolor 160Pro Framkalt av Japanphoto Skannet med Epson V750 Pro Programvare: Vuescan og LR3 Link til bildesiden Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Ser ut som om analogt mellomformat og V750 er en grei kombinasjon Jeg synes du har fanget stemningen godt, og liker at den gamle damen leder blikket vårt over til den lille gutten som allerede er aktiv i leken. Jeg ville muligens ha kuttet vekk litt på høyre side, da vi ser såpass lite av båten at den er bare i veien. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Hei. Jo, jeg vurderte å laste opp eti 1:1 format, men endte opp med å poste det originale formatet. 1:1 versjonen er bedre Jeg er meget fornøyd med både V750 og MF. Film er ikke digitalt, det er 100% sikkert. Morro å ikke vite hva man har før negativene er hentet og skannet. Traff t.o.m. bra på eksponeringen med Sunny 16. Å betale 7kr/bildet gjør meg ikke så mye, mye morro for pengene. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 hyggelig brygge stemning her Kenta,smil Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Liker godt stemningen som formidles og de forsiktige fargene i bildet. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Takker for hyggelige tilbakemeldinger. Analog fotografering er utrolig digg:-) Prøv selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg