joke4joker Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Hei alle, Jeg er Charlie, jeg er 18 og jeg er Franskmann. Norge er for meg den fantastikere land i allverden. Og så, jeg vil lærer norsk og gå leve der. Hvis noen vil gjerne snakke med meg, det kunne blir virkelig gøy (cool ?). Jeg liker musikk og spilt gitar mens 2år. Ha det bra. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 19. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2011 Bonjour Charlie! Hjertelig velkommen til Norge og ikke minst diskusjon.no! Glad du liker deg her og viser interesse for å lære deg det norske språket. Hva fikk deg til å flytte til Norge forresten? er det jobb relatert eller? Ser du liker musikk og gitar, har nylig selv begynt å spille gitar. Kjøpte meg en fender akustisk gitar, noen måneder tilbake. Har forsatt mye å lære, men gud så avslappende det kan være.. Hva slags gitar bruker du ? Lenke til kommentar
joke4joker Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2011 Endelig noen svarer... Hva jeg liker i Norge, er Norge. Jeg har ikke funnet en jobb der, men jeg håper virkelig vil det komme. Jeg er bare 18 år, da, jeg har ikke slutt meg min studier. Jeg spiller på 3 gitarer, 3 ESP guitarer. takk for velkomst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Hallo! Ønsker du noen å sende mail med, snakke med på skype eller ser du for deg noe annet? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 23. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2011 Hallo Charlie- Jeg reiser til Paris om noe faa dager. Noe anbefalinger? Lenke til kommentar
joke4joker Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 @ Tommeltott: Jeg søker noen for snakke, med skype og mail, hvordan vil du ^^ @ jjkoggan: Hei, Jeg var i Paris (the last mounth). For å se Children of Bodom og Ensiferum. Paris er en pent by men for stor for meg. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Du må gjerne snakke med meg på msn, jeg lærer meg fransk selv så det kunne vært et fruktbart samarbeid for oss begge! Send PM hvis du vil ha msn adressen min. Lenke til kommentar
Minnie_ Skrevet 28. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2011 Salut Charlie! Comment ça va? Jeg må bare si velkommen til Norge. Du er blitt veldig flink i norsk på kort tid. Norsk er et vanskelig språk. A+ Lenke til kommentar
joke4joker Skrevet 29. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2011 Norsk er ikke vanskelig, men takk ^^ Du snakker Fransk, Wow, Dette språke er hardt. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 5. august 2011 Rapporter Del Skrevet 5. august 2011 Syns du er flink jeg! . Har du vært i Norge? Hvordan har du gått frem for å lære deg språket? Hvor i Frankrike kommer du fra? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Hvorfor ikke bare snakke på diskusjon.no? Jeg tror du kan läre deg norsk bedre hvis du blir exponeret for mange forskjellige dialekter. Lenke til kommentar
joke4joker Skrevet 11. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 @Noteknekk Farfaren min var Dansk så jeg elsker alt norsk landene. (Er det sant ?) Jeg bor i Montelimar (south of the France) @Getingar Yeah, jeg tror det er en god ide men jeg er ikke god nok i Norsk for snakke med dialekter... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Farfaren min var Dansk så jeg elsker alt norsk landene. (Er det sant ?) Jeg forstår ikke hva du mener, eller hva du prøver å spørre om. Videre er norske dialekter sannsynligvis det vanskeligste å forstå for en utlending som skal lære seg norsk. Dessuten er det dårlig folkeskikk å skrive dialekt, særlig på et landsdekkende internettforum. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Jeg tror det han prøver å si er: Farfaren min var dansk så jeg elsker alle de NORDISKE landene. Men jeg skal ikke si noe for sikkert. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 P.S Forum heter debatt på dansk. Det kan väre bra å vite, joke4. Lenke til kommentar
ankirbabe Skrevet 11. august 2011 Rapporter Del Skrevet 11. august 2011 Du har hatt mens i to år, gratulerer. Lenke til kommentar
joke4joker Skrevet 12. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2011 @Lexiboij Yeah you're right. @ankirbabe Jeg forstår ikke hvq du sagt.. Unnskyld. @srbz Jeg tror også at det er ikke bra å lese norsk på Forum. Men det er bedre for lære slang. Ikke sant ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå