Hawtz Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Hei, En dag når jeg kom hjem uten at PCen har blitt avskrudd, så begynte plutselig lyden å monge seg maksimalt; Lyden er nå myyye lavere enn før, og hvis jeg skrur den opp på maks begynner det å skurre i bakgrunnen og det er bare sånn nesten medium volum. Utenom det har micen sluttet å fungere; det kommer bare skurrelyder fra den hvis jeg prøver å bruke den. Hva jeg har prøvd Reinstallere Win7 2 ganger Jeg har prøvd både det integrerte lydkortet på HK og det jeg vanligvis bruker i PCI-slotten Jeg har prøvd å reinstallere drivere Jeg har sjekket innstillinger i lyd på kontrollpanel Jeg har prøvd å bytte PCI slot på lydkortet Jeg har prøvd å støvsuge PCen Jeg har tatt en antivirus-scan Jeg har prøvd både headsett og høyttalere. Det er ingenting gale med de. Og nå er jeg faktisk tom for idéer.. Hva i all verden kan være årsaken til dette? Endret 19. juli 2011 av Hawtz Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 uhm har du prøvd eit anna headsett? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg har prøvd både headsett og høyttalere. Det er ingenting gale med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå