Cowboystrekk Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Har 2 ganger sendt inn min satio til deltaservice etter at den stadig henger, restarter, ber om pin-kode helt plutselig, noen ganger lader den ut fra fullt batteri på bare noen timer uten å ha gjort noe spesiel, osv. Av og til kan det gå et par dager hvor den fungerer helt fint for så å begynne med alt tullet beskrevet ovenfor igjen. Begge gangene har de oppdatert software, noe jeg selv har gjort uttallige ganger med bedring noen uker og har sagt dette til dem og at det ikke hjelper, men så kommer problemene tilbake. De sier de ikke finner feilene jeg beskriver. Jeg har en temmelig ubrukelig telefon som det er bortkasta å ha med seg rundt da den f.eks plutselig lader ut eller henger seg når jeg skal ringe, men de finner ikke feilen. Hva f... skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Her er hva jeg hadde gjort.. Ta med 2 stk tidligere service rapporter med samme feil. (noe butikken normalt kan skaffe) Ta med kjøpskvittering. (også noe butikken normalt kan skaffe) Gå til forhandler be han opprette reklamasjon hos Sony Ericsson. Vent noen dager på beslutning fra Sony Ericsson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå