Endre0 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) Hei. Søsteren min har et problem med telefonen hennes, en LG Optimus 2x P990. Problemet går ut på at hun av og til ikke får SMS-er eller anrop fra andre personer. Dette er et veldig stort problem for henne i en alder av 19 år. Hun er ikke sikker på når dette startet, men hun tror at problemet har vert der fra dag 1. Så hun har hatt dette problemet siden slutten av april da hun kjøpte den. Jeg tror at hun kjøpte mobilen med et abonnement med Tele2 på Elkjøp. Etter det jeg forstår skal hun levere telefonen inn på Elkjøp for reperasjonen eller noe sånt, som kan ta 1 måned? Hun skal begynne på universitet nå i august så det passer veldig dårlig. Kan problemet vere at hun har lastet ned noen apps fra Android Store? Jeg lastet ned et norsk tastatur for henne i starten slik hun kunne bruke ø,æ og å. Ellers har hun bare lastet ned Angry Birds som hun bare bruker når søskenbarna våres på 4 og 5 år er på besøk. Itillegg har hun Samsung Remote som kan brukes som en fjernkontroll for TV-en våres. Mer informasjon vet jeg ikke om. Takker for all hjelp, har søkt litt rundt her og der uten svar så det hadde vert hyggeligt med noen svar. Takker uansett for alle svar som hjelper Mvh Endre Endret 19. juli 2011 av Endre0 Lenke til kommentar
fryden Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Var storfornøyd i starten og det var en god telefon, helt til jeg fikk samme problemer som flere tusen andre også sliter med. Til tilfeldige tidspunkter låser telefonen seg samtidig som den blir veldig varm, ellers forsvinner bare all form for signal selv om signal-styrken viser full dekning, og du kan ikke vite når dette skjer pga. telefonen fungerer som normalt utenom at du ikke kan ringe/sende sms/motta samtaler/sms. Sendt den inn til LG service to ganger (telefonen er ca 3 mnder gammel og den har vært på verksted i ca 1.5), første gang "fiksa" de den men telefonen kom tilbake i samme tilstand, andre gang sa de at LG hadde ingen fiks for dette pr. d.d og at jeg måtte vente på Android oppdatering (Gingerbread). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå