Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne kula er vel fotografert i alle mulig vinkler og under alle vær og føreforhold. Selv om det er et vinterbilde (det er leeenge igjen gudskjelov) synes jeg du har lykkes veldig bra her. Kunne nesten vært temadagbilde det her

Lenke til kommentar

mja, ikke så verst dette.. men jeg tror jeg ville kuttet på vestre side for å få den 100 % midtstilt.

:thumbup:

Et av de bedre bildene av denne kula jeg har sett. Liker dette godt. Flott med billedvinkel rett på. Fint lys.

Takker :thumbup:

Innrømmer å ha blitt noe "lei" denne hva bilder angår, men etter å ha gjennomgått din ekstrembehandling ble det jo et annerledes og kult uttrykk.

:thumbup:

Denne kula er vel fotografert i alle mulig vinkler og under alle vær og føreforhold. Selv om det er et vinterbilde (det er leeenge igjen gudskjelov) synes jeg du har lykkes veldig bra her. Kunne nesten vært temadagbilde det her

1970 der om kring...hehe :dribble:

Lenke til kommentar

Er det slik du føler det JEE, Norsk sommer, he he fint bilde dette, som oser av kulde. Veldig bra. :)

Sender deg en mail i løpet av kvelden.

Ja slik er sommer en her nå..hehe :dribble:

Flott bilde..kan lite om etterbehandling og slikt, men ser at du har gjort en formidabel jobb, og resultatet tiltaler meg .

Takker;)

Kula fikk et koselig ansiktsuttrykk, kjempebilde! ;)

Takker,må innrømme..dette var jeg usikker på,men er vel slik som regel :thumbup:

Tøft bilde, fin speiling, nesten sort/hvit. Likte dette.

Takker :thumbup:

Dette var annerledes og stilig!

Takker laugh.gif

lekkert Jan Erik,smil

Takker :w00t:

Artig å se kula i full format :)

Kunne kansje valgt en større blederåpning (hvis mulig) for å kaste bakgrunnen litt ut av fokus

Takker,ja inne på noe der,men var vel stemningen i det hele jeg var ute etter...tidlig morgen og j... kaldt :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...