Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Kula Bildet er fjernet. Beskrivelse: Kula i Drammen..vet det er midtstilt men ville ikke være med på bilde.Toppen dekket av rimfrost..og ekstremt behandlet;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Men ikke i dag vinter hehe Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Men ikke i dag vinter hehe Hva?..har dere ikke snø på Losmoen..hehe.Nei ikke her heller,men tenker om det hadde vært vinter med alt dette regnet..hadde ikke kommet ut...6m snø eller noe sånt Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 mja, ikke så verst dette.. men jeg tror jeg ville kuttet på vestre side for å få den 100 % midtstilt. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Et av de bedre bildene av denne kula jeg har sett. Liker dette godt. Flott med billedvinkel rett på. Fint lys. Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Innrømmer å ha blitt noe "lei" denne hva bilder angår, men etter å ha gjennomgått din ekstrembehandling ble det jo et annerledes og kult uttrykk. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Denne kula er vel fotografert i alle mulig vinkler og under alle vær og føreforhold. Selv om det er et vinterbilde (det er leeenge igjen gudskjelov) synes jeg du har lykkes veldig bra her. Kunne nesten vært temadagbilde det her Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 mja, ikke så verst dette.. men jeg tror jeg ville kuttet på vestre side for å få den 100 % midtstilt. Et av de bedre bildene av denne kula jeg har sett. Liker dette godt. Flott med billedvinkel rett på. Fint lys. Takker Innrømmer å ha blitt noe "lei" denne hva bilder angår, men etter å ha gjennomgått din ekstrembehandling ble det jo et annerledes og kult uttrykk. Denne kula er vel fotografert i alle mulig vinkler og under alle vær og føreforhold. Selv om det er et vinterbilde (det er leeenge igjen gudskjelov) synes jeg du har lykkes veldig bra her. Kunne nesten vært temadagbilde det her 1970 der om kring...hehe Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Er det slik du føler det JEE, Norsk sommer, he he fint bilde dette, som oser av kulde. Veldig bra. Sender deg en mail i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Flott bilde..kan lite om etterbehandling og slikt, men ser at du har gjort en formidabel jobb, og resultatet tiltaler meg . Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Kula fikk et koselig ansiktsuttrykk, kjempebilde! Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tøft bilde, fin speiling, nesten sort/hvit. Likte dette. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Dette var annerledes og stilig! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 lekkert Jan Erik,smil Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Artig å se kula i full format Kunne kansje valgt en større blederåpning (hvis mulig) for å kaste bakgrunnen litt ut av fokus Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Er det slik du føler det JEE, Norsk sommer, he he fint bilde dette, som oser av kulde. Veldig bra. Sender deg en mail i løpet av kvelden. Ja slik er sommer en her nå..hehe Flott bilde..kan lite om etterbehandling og slikt, men ser at du har gjort en formidabel jobb, og resultatet tiltaler meg . Takker;) Kula fikk et koselig ansiktsuttrykk, kjempebilde! Takker,må innrømme..dette var jeg usikker på,men er vel slik som regel Tøft bilde, fin speiling, nesten sort/hvit. Likte dette. Takker Dette var annerledes og stilig! Takker lekkert Jan Erik,smil Takker Artig å se kula i full format Kunne kansje valgt en større blederåpning (hvis mulig) for å kaste bakgrunnen litt ut av fokus Takker,ja inne på noe der,men var vel stemningen i det hele jeg var ute etter...tidlig morgen og j... kaldt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg