eriknor Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Rainbow Panorama Bildet er fjernet. Beskrivelse: Montasje av 4 bilder. Skiltet lot jeg stå for å gjøre bildet mer dynamisk. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Skiltet bør stå ja.Her kom stor formatet virkelig til sin rett.Opplever noe hardt lys midt i bilde i kornåkeren nede og litt innover;) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 liker bildet men er ikke enig i skiltet :=) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 vakkert, godt komponert. Flott bilde. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tenkte når jeg kjørte hjem forbi åkeren, hvordan det ville bli å komponere et bilde av den. Når jeg ser bildet ditt Erik så er det jo slik man skulle ønske å få det, kjempebra. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Et flott regnbuebilde som forsterkes av den fine fargen på åkeren. Men det er noe rart med skyene midt i regnbuen, de har en merkelig lyseblå farge og ser ut som skyer gjør når man har kjørt en eller annen form for filter eller forsøkt redde utbrente felt. Det tar hele fokusen og ødelegger helhetsinntrykket. Synes det er merkelig at ingen andre har kommentert dette annet enn at det er hardt lys. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Et flott regnbuebilde som forsterkes av den fine fargen på åkeren. Men det er noe rart med skyene midt i regnbuen, de har en merkelig lyseblå farge og ser ut som skyer gjør når man har kjørt en eller annen form for filter eller forsøkt redde utbrente felt. Det tar hele fokusen og ødelegger helhetsinntrykket. Synes det er merkelig at ingen andre har kommentert dette annet enn at det er hardt lys. Er litt usikker på hva du mener nå. Midt i bildet er det et hull i skydekket og det er blå himmel som vises. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Nydelige regnbuer, det skal du ha for, litt lyst gult og litt støy. Totalt et herlig bilde! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Skiltet bør stå ja.Her kom stor formatet virkelig til sin rett.Opplever noe hardt lys midt i bilde i kornåkeren nede og litt innover;) Inntrykket av det harde lyset skyldes nok at jeg har dratt litt hardt i spaken med fargemetning. Bildet er tatt ved 20.00 tiden om ettermiddagen, så det er ikke snakk om sterkt dagslys. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Et flott regnbuebilde som forsterkes av den fine fargen på åkeren. Men det er noe rart med skyene midt i regnbuen, de har en merkelig lyseblå farge og ser ut som skyer gjør når man har kjørt en eller annen form for filter eller forsøkt redde utbrente felt. Det tar hele fokusen og ødelegger helhetsinntrykket. Synes det er merkelig at ingen andre har kommentert dette annet enn at det er hardt lys. Er litt usikker på hva du mener nå. Midt i bildet er det et hull i skydekket og det er blå himmel som vises. Det kan jo være skjermen min som gjør at det ser ut som noe annet enn en vanlig sky, jeg bruker i dag en Macbook Pro og det lyseblå ser ikke naturlig ut. Men jeg får ikke sjekket på en annen skjerm siden jeg er på ferie. Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Nydelig panorama men likte ikke skiltet;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Eventyrlig vakkert og godt gjennomført Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg