smort1 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jazzgutten! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Han har skjønt det den unge jazzgutten Hatt og briller, notehefte og en en saks som nesten er like stor som han selv. Flott miljøskildring Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Han har skjønt det den unge jazzgutten Hatt og briller, notehefte og en en saks som nesten er like stor som han selv. Flott miljøskildring Takker wasco! fin bilde fra rosenbyen Takker leif! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Knallbilde. Takker Håkon! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Flott og koselig bilde, jeg ville hatt mere luft til høyre. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Dette bildet viser jo godt hva som skjedde. Og et godt stemingsbildet. Men er muligens noe hardt utsnitt her? Mer luft rundt gutten og det hele. Ser nesten ut som om han også har en kofert nede i venstre del av bildet her, kanskje det hadde vært en ide å ha med den hvis han prøver å få tjent noen kr på dette også? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2011 Flott og koselig bilde, jeg ville hatt mere luft til høyre. Takker Karl-Ivar! Som nenvt i følgeinfoen ville det da blitt en stygg teltvegg.... Dette bildet viser jo godt hva som skjedde. Og et godt stemingsbildet. Men er muligens noe hardt utsnitt her? Mer luft rundt gutten og det hele. Ser nesten ut som om han også har en kofert nede i venstre del av bildet her, kanskje det hadde vært en ide å ha med den hvis han prøver å få tjent noen kr på dette også? Takker k-h-s! Som nevnt i følgeinfoen var det ikke så mye pent å se rundt ham. Kofferten var der, men for å få med den måtte jeg hatt med en stygg container.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg