MotoG Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Møre-landskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Flott akvarell uttrykk, herlig bilde! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Dette er den type etterbehandling folk enten hater eller elsker Jeg liker dette uttrykket og etterbehandlingen, fordi det gir et malerisk, grafisk uttrykk som jeg liker. Som denne type HDR bilde, er dette godt gjennomført Det eneste jeg reagerer på er midtstillingen av horisonten. Her kunne du med fordel kuttet en god del i toppen. Eller enda bedre, hvis du bruker PS, så kunne du laget en egen maske hvor du markerte himmelen og så klemt den sammen. Det gir en fin dybde effekt. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2011 Dette er den type etterbehandling folk enten hater eller elsker Jeg liker dette uttrykket og etterbehandlingen, fordi det gir et malerisk, grafisk uttrykk som jeg liker. Som denne type HDR bilde, er dette godt gjennomført Det eneste jeg reagerer på er midtstillingen av horisonten. Her kunne du med fordel kuttet en god del i toppen. Eller enda bedre, hvis du bruker PS, så kunne du laget en egen maske hvor du markerte himmelen og så klemt den sammen. Det gir en fin dybde effekt. Jo, da. Var inne på tanken med kutt av himmelen, men så var det blå partiet opp til høyre jeg ville ha med. Som du sier så kunne jeg ha komprimert himmelen, men har hatt litt liten tid til å sette meg inn i alle finessene i lightroom. Takker for utfyllende kommentar Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Photomatix? Mener å se det da det programmet ofte gjør himmelen mørkere enn lyset på bakke nivå skulle tilsi.Smaks sak,men med så flott linjer og markere,ville jeg lysnet himmel noe;) Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Syntes dette ble alldeles vakkert knall etterbehandling, malerisk stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg