reginarr Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tiden inne eller ute Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Noe må man fordrive tida med, og da er fotografering fin terapi;) Fin komposisjon, og uttrykk i bildet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 (endret) .... eller kansje tiden er inne for å komme ut Veldig artig og orginalt og gjorde seg godt i S/H Som den redigerings fantasten jeg er, tror jeg at jeg ville fjærnet hele bakgrunden og latt magen stå fram i siluett mot en helt lys bakgrund.....men dette er bare jeg som tenker høyt, så ikke ta det så høytidelig Any way - du får et ekstra poeng for orginaliteten Endret 19. juli 2011 av wasco Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Flot set og leveret Ragnar. Fine strukturer og linjer - tænker på de lodrette linjer der går over i de runde former og videre i de vandrette linjer. Stor forventning og ømhed i udtrykket. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Joda..dette virket som det skulle på meg.Synes slike bilder blir vakre på den måten att det viser att nytt liv er på vei.Og da med en fin fin behandling,dra det opp opplevelsen det også Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Et morsomt og anderledes graviditetsbilde. Jeg synes den røffe bakgrunnen passer inn og må være der. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 oj så tøft dette bilde var Ragnar,akkurat sån jeg godt kunne hengt rett opp på veggen min ..smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg