Gå til innhold

333Mhz DDR er Raskere enn 400-433-466Mhz DDR - Se HER !!!

Pirka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OI! Uventet. Har kanskje noe med latencyen å gjøre? (Har ikke lest testen, bare sett på bildene :)).

Pluss at DD500 sikkert er greiere å overklokke med hvis det er det du er ute etter :D

Men det er jo en gladnyhet for de som ikke skal overklokke og som ikke har råd til DDR400 men vil ha det fordi de tror det gir bedre ytelse... :)

Lenke til kommentar

Leste signaturen din, Mr X, og lurer på om du kjører minne og cpu frekvenser synkront? Hvis du kjører rammen på 266 kan det være greit å ta ut 256MiB brikkne (og kjøre resten på 333)...

Du får ikke fullt så mye ram til dispossisjon, men overall-effektiviteten av system ditt blir trolig bedre.

Lenke til kommentar
Leste signaturen din, Mr X, og lurer på om du kjører minne og cpu frekvenser synkront? Hvis du kjører rammen på 266 kan det være lurt å ta ut 256MiB brikkne (og kjøre resten på 333)...

takk for det..har fått høre dette før..

jada,jeg kjører synkront.pc 2100(266mhz)er overklokka til 333mhz og 3200ramen bir sikker underklokka til 333.slik at jeg kjører samme speed på begge rambrikkene.

men kan hende du har rett.pc 2100 rammen blir jo flaskehalsen her.

men bruker bare og ta den ut hvis jeg skal prøve og overklokke.

Lenke til kommentar
Vær så snill å sette Signatur her... i begynnelsen og slutten av signaturen din! (mr x)

Tar opp en million linjer jo..

er det for at du har tatt vekk din signatur(vet du hadde en før)

eller er det for du ikke har noe annet og irritere deg over !

eller har du fått moderator status... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...