Redaksjonen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 ...og bruker venners konto for å sjekke hva du driver med. Mamma og pappa spionererpå deg på Facebook Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Spørsmålet er, spør dem da vennene til vedkommende om kontoinformasjon? Uansett, profilen min er vid åpen så har nok ikke noe å frykte Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg er ikke redd for hva mine foreldre finner på facebook, om det er historier om helgens 'sex-capade' eller hsitorier om hvor full jeg var, så er det ikke somom jeg bryr meg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg har hele familien min på Facebook. Det eneste ryddearbeidet jeg må gjøre er å fjerne taggingen der det inntast litt for mye alkohol. Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 det er der det som regel er greiest med google + ikke alle har det og du kan bestemme om familien din kan se det eller ikke + siden ikke alle har det så kan ikke foreldrene gå til dine venner (eller hva de gjør) for å bruke kontoene deres Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Sorry, US keyboard layout ... Well, most of the Facebook users I know (excluding parents) use Facebook to spy on others anyway. As for myself, I don't add family members or colleges to my friend list on Facebook, actually rarely anyone than close friends. Main reason might be that I rarely use Facebook. I do add them on Google+ though, where I can sort them into to different communities, nice feature. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hva slags elendige "venner" hjelper foreldrene dine med å spionere på deg? Finn ut hvem de er, og avslutt "venn"skapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg